آخرین اخبار فرهنگی - هنری

مهدی فرجی ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد

مهدی فرجی تهیه کننده سریال «کندو» اظهار امیدواری کرد که این سریال امسال به تولید برسد. به گزارش همشهری آنلاین، مهدی فرجی…

اخبار اكسپو 2013 ديزني + تصاوير



اخبار اكسپو 2013 ديزني + تصاوير

بيست و سومين نمايشگاه دو سالانه (اكسپو) استوديوي ديزني از روز جمعه در آناهايم كاليفرنيا آغاز به كار كرد و چهره هاي معروف سينمايي از آن بازديد كردند. اين نمايشگاه همزمان با نودمين سالگرد تأسيس ديزني برگزار شد .

 

  اخبار اكسپو 2013 ديزني,اخبار فرهنگی


بيست و سومين نمايشگاه دو سالانه (اكسپو) استوديوي  ديزني از روز جمعه در آناهايم كاليفرنيا آغاز به كار كرد و چهره هاي معروف سينمايي از آن بازديد كردند. اين نمايشگاه همزمان با نودمين سالگرد تأسيس ديزني برگزار شد .

«دوري» خانواده اش را پيدا مي كند!
انيميشن «در جستجوي دوري» كه به گونه اي ادامه انيميشن «در جستجوي نمو» است صداپيشگان خود را شناخت. «الن دي جنرس» بار ديگر در نقش اصلي «دوري» گويندگي خواهد كرد . «دايان كيتون» ، «يوگن لوي» و «آلبرت بروكس» از ديگر صداپيشگان اين انيميشن هستند.

 

  اخبار اكسپو 2013 ديزني,اخبار فرهنگی

 

معرفي 3 انيميشن جديد ديزني
«پيتر داكتر» كارگردان موفق انيميشن «up» تا سال 2015 انيميشن «پشت و رو» (inside out) را به سينما مي آورد. «دايناسور خوب»‌يكي ديگر از انيميشنهاي پرهزينه ديزني در سال 2016 خواهد بود. «افسانه دزد دريايي» با صداپيشگي «تام هيدلستون» و «كريستينا هندريكس» سال 2015 اكران مي شود.

 

«هواپيماها» سال 2016 اكران مي شود
انيميشن «هواپيما» با صداپيشگي «دن كوك» و «باب گاناوي» در سال 2016 روي پرده مي رود. اولين همكاري ديزني و مارول با انيميشن «قهرمان بزرگ 6» مارول به ساخت فيلمهاي ابرقهرماني معروف است . اولين انيميشن خود را با ديزني مي سازد. اين انيميشن به احتمال زياد در سال 2014 اكران مي شود .

ديگر انيميشنهاي ديزني
«يخ زده» و «زوتوپيا» دو انيميشن پر هزينه ديزني محسوب مي شوند كه تا سال 2016 آماده اكران خواهد بود.

 

  اخبار اكسپو 2013 ديزني,اخبار فرهنگی

 

حضور غير منتظره «آنجلينا جولي»
«جولي» كه اخيرا در فيلم «خبيث» استوديوي ديزني در نقش جادوگر ظاهر مي شود ، به اين نمايشگاه آمد و درباره اين نقش توضيحاتي داد. او گفت : اميدوارم بچه ها از اين نقش نترسند همانطور كه دخترم از اين نقش نترسيد.

 

  اخبار اكسپو 2013 ديزني,اخبار فرهنگی

 

مهمانان معروف ديگر
«آنتوني هاپكينز» ،‌« تام هيدلستون» و «ناتالي پورتمن» از گروه بازيگري فيلم «ثور» به اين نمايشگاه دعوت شدند و مردم را به تماشاي قسمت دوم فيلم «ثور»  دعوت كردند.

 

  اخبار اكسپو 2013 ديزني,اخبار فرهنگی

 

رونمايي از بازي ويدئويي (Infinity)
(Infinity) يك بازي جديد استوديوي ديزني است كه همه شخصيت هاي معروف انيميشني و سينمايي با تواناييهاي خاص در آن حضور دارند.

دو فيلم «نجات آقاي بنكس» و «دزدان كارائيب 5»
«نجات آقاي بنكس» درباره زندگي و فعاليت والت ديزني به زودي اكران مي شود و «دزدان كارائيب 5»‌ با بازي «جاني دپ» همين روزها مقابل دوربين خواهد رفت.
 
منبع:cinemakhabar.ir

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------