آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

فهرست ثروتمندترین بازیگرانی که اسکار گرفته اند +جدول



اخبار,اخبار فرهنگی,ثروتمندترین بازیگرانی که اسکار گرفتند,فهرست ثروتمندترین بازیگران

 

اخبار فرهنگی - فهرست ثروتمندترین بازیگرانی که اسکار گرفته اند +جدول

بر اساس مطالعات شرکت Wealth-X ، بولاک در حال حاضر جوانترین بازیگری است که ارزش ثروت او به 150 میلیون دلار می رسد.


پس از فروکش کردن تب فیلم جاذبه در سینماهای آمریکای شمالی و بین الملل، دستمزدهایی بالایی که بازیگران برای حضور  در این فیلم گرفته اند، رونمایی شد.

پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتردر گزارشی اعلام کرد، ساندرا بولاک برای بازی در فیلم جاذبه نه تنها نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شده بلکه دستمزدی بالغ بر 70 میلیون دلار دریافت کرده است.

براین اساس او با قرارداد 20 میلیون دلاری به این فیلم پیوست و 15 درصد از سهم فروش را نیز دریافت کرده است. به عبارت دیگر پس از فروش موفقیت آمیز فیلم جاذبه، طبق قرارداد او 15 درصد از فروش کل را نیز گرفته است.

فروش فیلم جاذبه از 700 میلیون دلار فراتر رفت. استودیو پس از برداشتن سود 45 درصدی خودش، باقی سود را به بازیگران نقش اول تقسیم می کند. این در حالی است که بولاک علاوه بر دریافت سود فروش گیشه، از سود فروش فیلم در شبکه خانگی نیز بخشی را دریافت می کند.

بر اساس مطالعات شرکت Wealth-X  ، بولاک در حال حاضر جوانترین بازیگری است که ارزش ثروت او به 150 میلیون دلار می رسد. او در فهرست بازیگران برگزیده اسکاری که بالاترین ثروت را دارند، در جایگاه دهم قرار دارد و دومین بازیگر زن ثروتمند برگزیده اسکار پس از باربارااسترایسند است.

جک نیکولسون، با 390 میلیون دلار ثروت و 3 جایزه اسکار در جایگاه اول قرار دارد. شاون کانری با 250 میلیون دلار نیز پیرترین عضو این فهرست است.تام هنکس، رابرت دونیرو، جورج کلونی مایکل داگلاس، آنتونی هاپکینز و رابین ویلیامز در رتبه های بعدی این فهرست قرار دارند.

فهرست کامل ثروتمندترین بازیگرانی که اسکار گرفته اند.


برای بزرگنمایی روی جدول کلیک کنید.

اخبار,اخبار فرهنگی,ثروتمندترین بازیگرانی که اسکار گرفتند,فهرست ثروتمندترین بازیگران

 

اخبار فرهنگی - سینما خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------