شهره سلطانی با بازیگری شارژ می شود!



وقتی خبر بیماری شهره سلطانی در خبرگزاری ها منتشر شد و گفتند برای سلامتی او دعا کنید بسیاری از علاقه مندان به عرصه بازیگری و طرفدارهای بازی های خوب او،نگران سلامتی اش شدند، چرا که همیشه او را همواره سرخوش و با انرژی می دیدند.

وقتی خبر بیماری شهره سلطانی در خبرگزاری ها منتشر شد و گفتند برای سلامتی او دعا کنید بسیاری از علاقه مندان به عرصه بازیگری و طرفدارهای بازی های خوب او،نگران سلامتی اش شدند، چرا که همیشه او را همواره سرخوش و با انرژی می دیدند.

در خبرهای تکمیلی آمد که او بدنش ناگهان دچار ضعف در سیستم ایمنی شده است. همین موضوع باعث شد بعد از گذشت چندی و بازیابی سلامتی اش، به سراغش برویم و از او در مورد وضعیت سلامتی و علت بیماری اشت بپرسیم، این گفتگو را بخوانید...

شهره سلطانی با بازیگری شارژ می شود

حالم بهتر شده است
خوشبختانه شرایط جسمانی ام رو به بهبود است و در تلاش هستم با کمک پزشکان به این بیماری فائق شوم. در طول دورانی که در بیمارستان بستری بودم مردم لطف و محبت زیادی به من داشتند و با دعای آنها توانستم شرایط بحرانی بیماری ام را پشت سر بگذارم.

سیستم ایمنی ام تهدید شد
این بیماری که نوع نقص در سیستم ایمنی بدنی به شمار می رود به شکل ناگهانی به سراغ فرد می آید و درواقع یک بیماری نادر به شمار می رود. به همین خاطر وقتی پزشکان بعد از آزمایشات فراوان بیماری ام را تشخیص دادند از این که من دچار آن شدم تعجب کردند، چرا که معتقد بودند تعداد افرادی که به این بیماری نادر مبتلا می شوند بسیار کم است.

به مریضی ام فکر نمی کنم
به توصیه پزشکان تصمیم گرفتم چندان به بیماری ام فکر نکنم و مدام در مورد آن کنجکاوی نداشته باشم، چون فکر کردن به بیماری باعث می شود روحیه ام را از دست بدهم و این مریضی در من رشد کند و بزرگ تر شود. به همین خاطر، ضمن این که در تلاش هستم تا روند درمانم را طی کنم و از نظر پزشکان حاذق بهره ببرم، اما دلم نمی خواهند با فکر کردن به آن روحیه ام را از دست بدهم.

بازیگری، من را شارژ می کند
من شیفته بازیگری هستم و عشق به آن باعث می شود که زندگی برای من رنگ و بوی دیگری بگیرد، به همین خاطر ترجیح دادم در این شرایط به جای این که در خانه بنشینم و صرفا به بیماری ام فکر کنم، فعالیتم را در عرصه بازیگری از سر بگیرم. به خوبی می دانم یکی از کارهایی که به من بسیار انرژی می دهد بازگشت مجدد به بازیگری است. طی این مدت هم با وجود مشکلات بیماری بر سر تمرین یکی از دوستان حاضر شدم اما در لحظه آخر بدون هیچ دلیلی به من گفتند که این نمایش در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه نمی رود. این موضوع به شدت من را دلگیر کرد، چرا که وقت زیادی را برای تمرین این نمایش صرف کرده بودم. به تازگی یک پیشنهاد برای بازی در یک فیلم دارم و این روزها درحال مطالعه فیلمنامه آن هستم که اگر با عوامل آن به تفاهم برسم به زودی بازی در آن را شروع خواهم کرد.

شهره سلطانی با بازیگری شارژ می شود

رفیق این روزهای من
من از گذشته شیفته ورزش کردن بودم و والیبال و تیراندازی را با جدیت دنبال می کردم، اما درگیری های کاری طی سال های اخیر باعث شده بود آن طور که باید وش اید در این رشته ها فعالیت نکنم، اما حال که فرصت بیشتری برای پرداخت به کارهای دیگر دارم دوباره فعالیتم را در حیطه ورزش از سر گرفتم و پرداخت به این دو رشته را در برنامه روزانه ام قرار دادم؛ ضمن این که مطالعه به یکی از بهترین دوستان من بدل شده است و برای کتاب خواندن وقت زیادی را صرف می کنم.

آشپزی ام حرف ندارد
اگر پای تعریف از خود نگذارید باید بگویم دستپخت خوبی دارم و تا به حال هرکسی دستپخت مرا خورده از آن تعریف کرده است، در آشپزی کردن به نوعی جسور و توع طلب هستم و دوست ندارم صرفا غذاهای تکراری و معمولی درست کنم، به همین خاطر سعی می کنم مواد اولیه های مختلف را با هم ترکیب کنم و همیشه همه ترکیباتم با هم جواب داده و نتیجه کار تبدیل به یک غذای خوشمزه شده است، شاید دلیلش این باشد که من مواد غذایی را به خوبی می شناسم و می دانم ترکیبات چه چیزهایی با هم خوب می شود و هم این که آدم خوش غذایی هستم از قدیم گفته اند شکموها دستپخت خوبی دارند.

به زادگاهم عشق می ورزم
من اهل شهر بجنورد هستم و تا به امروز هم هیچ وقت زادگاهم را انکار نکردم، چرا که مردم این دیار، افرادی نجیب، خونگرم و مهربان هستند، هرچند که به واسطه شغل پدرم و سفر او به شهرهای مختلف تنها تا شش سالگی در این شهر زندگی کردم، اما این موضوع از عشق و علاقه ام به شهر بجنورد کم نمی کند و همچنان به این دیار عشق می ورزم.

متولد بجنورد
«شهره سلطانی» در شهر بجنورد به دنیا آمد، او فارغ التحصیل موسیقی می باشد و بازی در تئاتر را از سال 1366 و بازی در سینما را از سال 1372 با فیلمی به نام «عبور از تله» آغاز کرد. او با مجموعه ماندگار «روزی روزگاری» به شهرت رسید و در چند مجموعه تلویزیونی به محبوبیت رسید، سریال هایی چون خانه سبز، شلیک نهایی، همسایه ها، رستوران خانوادگی و جوانی، البته او در فیلم سینمایی قرمز به کارگردانی فریدون جیرانی هم نقش آفرینی کرد که در زمان خود از جمله فیلم هایی سینمایی موفق بود.

می خواهم مستند بسازم
می گوید: از 5 سالگی که از بجنورد بیرون آمدم، دیگر به این شهر نرفتم تا چند سال پیش- به جایی که به دنیا آمدم، نمی دانید از دیدن من چقدر مردم آنجا خوشحال شده بودند... بجنورد از آن دست شهرایی است که در خراسان از جاذبه های تاریخی بسیار خوبی برخوردار است نمی دانید که چه جاذبه های گردشگری زیبایی در این منطقه است، خیلی دوست دارم روزی در مورد مردم این منطقه مستند بسازم و از آداب و سنت و فرهنگ مردمان بجنورد برنامه ای تهیه کنم که به یادگار بماند...

اخبارفرهنگی - مجله خانواده سبز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------