آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

قهر مهدی فخیم‌زاده در برنامه زنده تلویزیونی



  اخبار فرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,مهدی فخیم‌زاده

مهدی فخیم‌زاده در حالی که مهمان پنج‌شنبه شب برنامه زنده «سینما دو» بود بعد از ارتباط تلفنی با لاله اسکندری برنامه را ترک کرد.

  ایسنا نوشت:مهدی فخیم‌زاده، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده که شامگاه پنجشنبه یازدهم آبان در برنامه زنده «سینما دو» درباره بیانیه تهیه‌کنندگان پیرامون دستمزد بازیگران صحبت می‌کرد بعد از ارتباط تلفنی با لاله اسکندری و معطلی در استودیو با بیان این مطلب که چنین چیزی در برنامه نبوده، بعد از پخش آیتمی بدون خداحافظی برنامه را ترک کرد.

 

حامد عنقا، مجری برنامه پس از این اتفاق اظهار امیدواری کرد هنرمندان صبر خود را بالا ببرند. این برنامه با گفت‌وگو با امیرحسین علم‌الهدی و ارتباط تلفنی با محمدحسین فرحبخش که آن هم به درگیری لفظی منجر شد، ادامه پیدا کرد.

 

سری برنامه‌های «سینما دو» با رویکرد بررسی سینمای اجتماعی ایران پنجشنبه‌های هر هفته تازه‌های سینما را مورد بررسی قرار می‌دهد. تهیه‌کننده و کارگردان هنری این برنامه حمیدرضا معدنچی و سردبیر و مجری آن حامد عنقا هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------