آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

آمريكاييها در سال چند بار به سينما مي روند؟



 
اخبار فرهنگی - آمريكاييها در سال چند بار به سينما مي روند؟

57 درصد شركت كنندگان تماشاي فيلم در خانه را ترجيح داده اند و 21 درصد تماشاي فيلم در سينما را لذت بخش عنوان كرده اند.

 بررسيها و نظرسنجيهاي اخير حاكي از اين است كه آمريكاييها به جاي تماشاي فيلم در سينما ، ترجيح مي دهند در خانه فيلم را تماشا كنند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آمريكاييها در سال چند بار به سينما مي روند


هر چند نمي توان قدرت فيلمسازي و سينما در آمريكا را از نظر دور داشت ولي بررسي هاي جديد حاكي از اين است كه در سال گذشته 68 درصد آمريكاييها فقط يكبار به سينما رفته و يك فيلم را در سالن سينما تماشا كرده اند . اما دو سوم مردم آمريكا اظهار داشته اند كه مراجعت آنها به سينما طي سالهاي گذشته كاهش داشته و كمتر به سينما مي رفته اند و ترجيح مي دهند يك فيلم را به جاي سينما در خانه تماشا كنند.

بر اساس نظرسنجي معروف «هريس» از 2311 بزرگسال كه از 11 تا 17 دسامبر انجام شده فقط 17 درصد آنها تماشاي از فيلم (2013) را در سينما تجربه كرده اند كه از سنين مختلف 18 تا 36 سال بوده اند. 83 درصد بقيه حداكثر يك فيلم را در سينما تماشا كرده اند و 44 درصد درصد مخاطبان بالاي 68 سال نيز فقط به تماشاي يك فيلم رفته اند.

57 درصد شركت كنندگان تماشاي فيلم در خانه را ترجيح داده اند و 21 درصد تماشاي فيلم در سينما را لذت بخش عنوان كرده اند. براي 19 درصد تفاوتي نداشته و 4 درصد نيز اصلا فيلم تماشا نمي كنند.

آنها همچنين بهترين و بدترين مورد تماشاي فيلم در سينما را شرح دادند. 57 درصد كيفيت صدا و تصوير را ستايش كرده اند. 45 درصد شركت كنندگان نيز نداشتن وقت را بهانه قرار دادند.

با اين حال 62 درصد كل شركت كنندگان قيمت بليط سينما و 56 درصد نيز حضور تماشاگران گستاخ در سينما را مهمترين قصور صنف سينماداران عنوان كرده اند.

در مورد فيلمهاي سه بعدي 69 درصد از آن استقبال كردند ولي همچنان از قيمت بالاي بليطهاي آن گلايه مند بودند؛ و در نهايت 60 درصد كل شركت كنندگان تماشاي فيلم در تلويزيون و يا اجاره آن (نه خريد فيلمهاي شبكه خانگي) را ترجيح داده اند.

اخبار فرهنگی - سینما خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------