صرافی‌های غیرمجاز برای درج اطلاعات 15 روز فرصت دارند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بانك مركزي اعلام كرد:

صرافی‌های غیرمجاز برای درج اطلاعات 15 روز فرصت دارند

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به صرافي‌ها اعلام كرد كه براي درج اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری از اداره مجوزهای بانکی بانک مرکزی 15 روز فرصت دارند.

به گزارش ايسنا، روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام كرد: در راستای سامان دهی صرافی‌های غیرمجاز سراسر کشور ، کلیه اشخاص حقیقی دارای پروانه کسب از اتحادیه طلا و جواهر که به انجام فعالیت صرافی مبادرت می ورزند از تاریخ نشر این اطلاعیه به مدت 15 روز فرصت خواهند داشت به آدرس http://nbfi.cbi.ir قسمت صرافی‌ها مراجعه و نسبت به درج اطلاعات اقدام كرده و ضمن اخذ کد رهگیری نسبت به ارسال کپی برابراصل پروانه کسب به اداره مجوزهای بانکی بانک مرکزی اقدام كنند.

متعاقباً اطلاعات، اسناد و مدارک افرادی که اقدام به ثبت نام كرده اند ، مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت داشتن شرایط و صلاحیت های لازم اقدام به صدور مجوز خواهد شد.

بر اين اساس درج اطلاعات و اخذ کد رهگیری به منزله صدور مجوز نيست و هیچگونه تعهدی را برای بانک مرکزی ایجاد نمی‌كند. بدیهی است مسئولیت عواقب عدم مراجعه به سامانه و یا ثبت اطلاعات نادرست بر عهده شخص دارنده پروانه کسب بوده و در صورت عدم صحت اطلاعات ، فرآیند رسیدگی به صدور مجوز متوقف و از طریق مراجع ذیصلاح نسبت به جلوگیری از فعالیت آنها اقدام خواهد شد./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------