تصمیم جدید دولت و مجلس: عرضه ارز با 2 درصد زیرقیمت بازار از پنجشنبه





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با ابلاغ مصوبه مهم کارگروه ویژه ارزی مجلس و دولت از سوی رئیس جمهور؛

ارز ۲ درصد زیر قیمت بازار آزاد توزیع می‌شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصمیم شب گذشته کارگروه ویژه مجلس و دولت خبر داد و گفت: با ابلاغ تصمیم این کارگروه از سوی رئیس جمهور، از روز پنجشنبه ارز ۲ درصد زیر قیمت بازار آزاد برای افرادی که ثبت سفارش کرده‌اند، توزیع می‌شود.

موسی‌الرضا ثروتی در گفت‌وگو باخبرگزاری خانه ملت  گفت: در نشست امروز (۲۸ شهریورماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس رئیس کمیسیون غلامرضا مصباحی مقدم گزارشی از نشست شب گذشته کارگروه ویژه میان دولت و مجلس ارائه داد.

نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس‌شورای اسلامی افزود: در این کارگروه که سه تن از نمایندگان مجلس یعنی آقایان غلامرضا مصباحی مقدم، محمدحسن ابوترابی‌فرد و رضا عبداللهی به همراه تیم اقتصادی دولت حضور داشتند ، تصمیمات مهم ارزی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین تصمیم شب گذشته کارگروه ارزی مجلس و دولت این بود که ارز ۲ درصد زیر قیمت بازار آزاد برای افرادی که ثبت سفارش و تقاضا دارند از طریق بانک‌ها و بانک مرکزی در نظر گرفته می‌شود.

ثروتی با بیان اینکه هر روز از طریق صرافی‌ها و بانک‌ها نرخ ارز آزاد اعلام و مشخص می‌شود، تصریح کرد: همانطور که در  خارج از کشور روزانه نرخ نفت و طلا اعلام می‌شود قرار شد نرخ ارز هم به هیمن ترتیب اعلام و ۲ درصد این نرخ به متقاضیان ارز داده شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد :افرادی که متقاضی بوده و قصد ثبت سفارش دارند با مشخص شدن بانک‌های عامل می‌توانند در سیستم رایانه‌ای بانک مرکزی سفارش خود را ثبت و ارز ۲ درصد زیر قیمت بازار دریافت کنند.

طبق گفته ثروتی این مصوبه مهم کارگروه ویژه ارزی مجلس و دولت از سوی رئیس جمهور ابلاغ شده و از روز پنجشنبه اجرایی می‌شود./خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------