نحوه توزیع "سبد کالای فرهنگیان"/دریافت هرگونه وجه بابت سبدکالا تخلف است



اخبار ,اخبار اقتصادی ,سبد کالای فرهنگیان

 

اخبار اقتصادی - نحوه توزیع "سبد کالای فرهنگیان"

رئیس اتحادیه مصرف فرهنگیان کشور گفت: سبد کالای اعلام شده از سوی دولت برای فرهنگیان از طریق تعاونی‌های ویژه فرهنگیان توزیع خواهد شد.

محمد جلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که 650 تعاونی فرهنگیان سراسر کشور آماده توزیع سبد کالای فرهنگیان که از سوی دولت اعلام شده، است افزود: سبد کالای فرهنگیان به صورت متمرکز در تعاونی‌های مربوطه توزیع خواهد شد لذا فرهنگیان مشمول باید در زمان اعلام شده جهت دریافت سبد کالای خود به تعاونی که در آن عضو هستند مراجعه کرده و نسبت به دریافت سبد کالای خود اقدام کنند.

رئیس اتحادیه مصرف فرهنگیان کشور تصریح کرد:‌ 650 تعاونی ویژه فرهنگیان در سراسر کشور آماده توزیع سبد کالاست و تمام برنامه‌های آن از قبیل حواله‌ها و ارسال محموله‌ها به استان‌ها انجام شده و همچنین دستگاه‌های کارت خوان نیز به سامانه معرفی شدند لذا تعاونی مصرف فرهنگیان هیچ گونه مشکلی برای توزیع سبد کالای اعلام شده از سوی دولت ندارد و پس از اعلام زمان توزیع آن این کالاها را در اختیار فرهنگیان مشمول قرار خواهد داد. 

 

 -------------------------------------

 
دریافت هرگونه وجه بابت سبدکالا تخلف است

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به نظارتی که بر توزیع سبد کالا صورت می گیرد، گفت: دریافت هرگونه وجه به هرعنوانی برای توزیع سبد کالا تحلف است.

حشمت‌الله کبودی بر لزوم اطلاع‌رسانی دقیق درباره توزیع سبد کالا تاکید و اظهارکرد: شهروندان باید آگاه باشند که توزیع سبدکالا کاملا رایگان است و هیچ شخص حقیقی و حقوقی تحت هیچ عنوانی حق دریافت وجه در قبال توزیع سبدکالا را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از مراحل اولیه کار که جذب سهمیه بوده تا زمان توزیع و عرضه پای کار هستند و بر همه امور نظارت دارند.

به گفته معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه همزمان با توزیع سبدکالا، ناظران در فروشگاه‌های عرضه‌کننده این سبد کالا حاضر خواهند شد و بر کیفیت و میزان اقلامی که در سبدکالا توزیع می‌شود نظارت دارند تا از بروز هرگونه تخلف احتمالی جلوگیری شود.

کبودی با بیان اینکه در این مدت بازرسان در دو نوبت صبح و بعدازظهر نظارت و بازرسی را در دستور کار دارند، تاکید کرد: شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تلفن 124 تماس بگیرند.

وی یادآوری کرد: سبدکالا شامل برنج هندی در بسته 10 کیلوگرمی، دو بطری 810 گرمی روغن سویا با کیفیت، دو بسته 400 گرمی پنیر UF، چهار کیلوگرم مرغ معادل دو عدد در بسته‌بندی و همچنین دو بسته 12 عددی تخم‌مرغ است. 

اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------