احتمال تغییر قیمت نان در سال آینده



اخبار,اخباراقتصادی,نان فانتزی

رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری تولیدکنندگان‌ نان‌های صنعتی کشور گفت: تا پایان امسال قیمت نان صنعتی تغییری پیدا نخواهد کرد، اما برای سال آینده احتمال افزایش قیمت آن وجود دارد.

به گزارش ایسنا، محسن لزومیان با بیان این‌که دوماه است که تولید‌کنندگان آرد را به صورت آزاد دریافت می‌کنند، اظهار کرد: طی این دو ماه قیمت نان صنعتی افزایش نیافته است.

تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت نان صنعتی
وی ادامه داد: شنبه جلسه‌ تعیین قیمت‌گذاری مصوب برای نان صنعتی در استانداری تهران برگزار می‌شود که احتمال افزایش 15 درصدی این محصول برای بعد از عید وجود خواهد داشت.

رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری تولیدکنندگان‌ نان‌های صنعتی کشور در پاسخ به این سوال که آیا برای نان‌های صنعتی و فانتزی قیمت مصوب وجود دارد، گفت: کارگروهی برای این امر تعیین شده است، اما قرار بر این شده که قیمت هر محصول براساس قیمت تمام شده در واحد تولیدی در نظر گرفته شود.

تعیین قیمت نان صنعتی توسط مشتری
لزومیان تعیین قیمت نان صنعتی و فانتزی را براساس دیدگاه و نظر مشتری عنوان و اظهار کرد: قیمت مصوب نان، قیمت تمام شده برای کارخانه است و به‌طور کلی تعیین قیمت نان صنعتی توسط مصرف‌کننده صورت می‌گیرد.

رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری تولیدکنندگان‌ نان‌های صنعتی کشور با بیان این‌که نان صنعتی تنها شش درصد از سبد کالای خانوار را در بر گرفته است، گفت: با توجه به این‌که نان‌های صنعتی جزو محصولات پرمصرف به حساب نمی‌آیند، قیمت هر محصول براساس قیمت تمام شده در کارخانه محاسبه می‌شود.

وی تاثیر آزاد سازی قیمت نان فانتزی و صنعتی را در میزان تولید توصیف و اظهار کرد: علی‌رغم اینکه طی سه ماه اخیر کارخانه‌های صنعتی آرد را به صورت آزاد دریافت می‌کردند اما میزان تولید نسبت به زمانی که آرد سهمیه‌بندی دولت بود، افزایش یافت.

لزومیان ادامه داد: این امر می‌تواند تاثیرات بسیار خوبی در روند تولید و ارتقاء سطح نان‌های صنعتی و فانتزی داشته باشد.

رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری تولیدکنندگان‌ نان‌های صنعتی کشور با اشاره به تفاوت نان فانتزی با نان صنعتی گفت: منظور از نان فانتزی، نان‌های صنفی است که در یک واحد تولیدی و درهمان‌جا به فروش می‌رسد اما منظور از نان صنعتی نان‌های شناسنامه‌دار و دارای بسته‌بندی است.

اخباراقتصادی  - ایسنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------