آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

افزایش قیمت نان نداریم/ ساعت کاری نانوایی‌ها در ماه رمضان



  اخباراقتصادی,خبرهای   اقتصادی,قیمت نان

رییس اتحادیه نانوایان سنتی اعلام کرد که هیچ مشکلی برای تامین نان در ماه مبارک رمضان وجود ندارد و قیمت انواع نان نیز تغییری نخواهد کرد. 

قاسم زراعتکار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها و نان برای شهروندان هیچ مشکلی وجود ندارد و قیمت انواع نان نیز همان نرخ های سال ۱۳۹۳ بوده و تا کنون تغییری نکرده است.

 

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان تغییر قیمتی در زمینه نان نخواهیم داشت، افزود: با توجه به افزایش هزینه های تولید، آنالیز قیمت جدیدی را برای دستگاه های متولی ارسال کرده ایم و اگر بخواهیم قیمت را افزایش دهیم و مجوزی برای آن دریافت کنیم، نرخ های جدید پس از ماه مبارک رمضان اعمال می شود.

 

رییس اتحادیه نانوایان سنتی همچنین درباره​ ساعت کاری نانوایی ها گفت: در ایام ماه مبارک رمضان همه نانوایی های سنتی در سه شیفت فعال هستند و تنها در ساعات ابتدایی صبح به دلیل کم بودن مشتری، میزان پخت نان کاهش می یابد اما از ساعت ۱۴ تا پس از افطار فعال می شوند.

 

زراعتکار گفت: گرچه پس از افطار تا سحر نانوایی ها تقریبا تعطیل می شوند اما برخی از نانوایی های سنتی لواش یک ساعت قبل از سحر نیز مجددا فعال می شوند تا مردم بتوانند برای سحر نیز نان تازه تهیه کنند.

 

وی تأکید کرد که در صورت بروز هرگونه تخلف یا شکایت، مردم می توانند با شماره تلفن ۱۲۴، بازرسی شورای اصناف، یا اتحادیه نانوایان سنتی به شماره ۰۲۱۷۷۵۰۳۳۱۳ داخلی ۱۲۰ تماس بگیرند تا به سرعت مورد پیگیری قرار گیرد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------