آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

لیبرمن: تهران هشدارهای ما را جدی بگیرد!



اخبار,اخبار سیاست خارجی,لیبرمن

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به ایران و گروه‌های حامی آن، تهدید کرد که محک زدن قدرت ارتش این رژیم، کاری اشتباه است.

به گزارش فارس، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) با تکرار ادعاهای بی‌اساس، ایران را تهدید کرد که هشدارهای این رژیم را جدی بگیرد.

 

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» لیبرمن طی بازدید از مناطق مرزی نوار غزه، مدعی شد ایران و گروه‌های حامی‌اش در منطقه باید درباره کاری که انجام می‌دهند، تجدید نظر کنند زیرا محک زدن قدرت ارتش رژیم صهیونیستی ارزش آن را ندارد.

 

وی مدعی شد: «به ایران توصیه می‌کنم هشدارهای ما را جدی بگیرد. ارتش رژیم صهیونیستی می‌تواند هر مقداری که نیاز باشد از خود دفاع کند و در چند جبهه بجنگد».

 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین افزود: «آنها نباید ارتش ما را محک بزنند، همچنین اسرائیل را. ما برای هر سناریویی آماده هستیم، اعم از سناریوهای چند مرحله‌ای و باید بگویم که تا کنون چنین آمادگی را به یاد نداشتم».

 

امروز سردار سلامی، جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه گفت: «خطاب به صهیونیست‌ها می‌گویم، ما شما را خوب می‌شناسیم، شما بسیار آسیب‌پذیر هستید، شما نه عمق و نه عقبه دارید، شما به اندازه یک عملیات بیت‌المقدس ما هستید، هر نقطه‌ای از سرزمین تحت اشغالتان تقاطع آتش از شمال و از غرب است، این پدیده جدید است. شما راهی برای فرار ندارید و در دهان اژدها زندگی می‌کنید.

 

گوش کنید! هر جنگی اتفاق بیفتد مطمئن باشید محو شما را به همراه خواهد داشت، کوچک‌ترین هدف، موجودیت شماست. کوچک‌تر از آن هدفی نیست. شما نمی‌توانید دومینوی اشغال سرزمین را وقتی که سربازان و شهروندانتان فرار می‌کنند، تحمل کنید. شما راه فراری جزء ریختن به دریا ندارید. به پایگاه‌های هوایی‌تان اعتماد نکنید آنها در دسترس هستند و زود از کار می‌افتند».

 

با افزایش هشدارها و تهدیدهای جنگ‌طلبانه مقامات تل‌آویو خطاب به ایران درباره پاسخ ندادن به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی تی۴ سوریه، به نظر می‌رسد تل‌آویو در حال آماده سازی افکار عمومی و تحریک‌ آنان برای جنگی جدید است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------