آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

وکیل ترامپ: دولت آمریکا به تغییر نظام ایران می‌اندیشد



اخبار,اخبارسیاست خارجی,رودی جولیانی

مشاور رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با واشنگتن‌پست گفته که ترامپ به تغییر نظام ایران فکر می‌کند.

به گزارش فارس،  «رودی جولیانی»، وکیل و مشاور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که از جمله مقام‌های آمریکایی نزدیک به گروهک تروریستی منافقین است بار دیگر بر قصد ترامپ برای سرنگونی نظام حاکم ایران تأکید کرده است.

«جولیانی» به عنوان یکی از مشاوران نزدیک ترامپ که از ماه آوریل به تیم حقوقی او پیوسته از نگاه رسانه‌های آمریکایی به عنوان سخنگوی نیمه‌رسمی دولت آمریکا در برخی موضوعات تلقی می‌شود.

او در مصاحبه با واشنگتن‌پست گفته است: «رئیس‌جمهور در ادامه مسیر به تغییر نظام ایران فکر می‌کند. شکی وجود ندارد که ما بایستی زمانی این تغییر را به انجام برسانیم. می‌‌خواهیم در کدام سوی تاریخ بایستیم؟»

جولیانی پیش از این هم در ماه می در اجلاس تروریست‌های منافقین گفته بود رئیس‌جمهور «همان‌قدر به تغییر نظام ایران متعهد است که ما.»

دولت‌های مختلف آمریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران سیاست براندازی نظام جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار داده‌اند، اما همواره در تحق این هدف ناکام مانده‌اند.

«کنث کزمان»،  تحلیلگر ارشد مسائل ایران در مرکز تحقیقات کنگره آمریکا در گزارشی بودجه‌های مختلف اختصاص یافته به هدف براندازی نرم و سخت در ایران بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ را صدها میلیون دلار برآورد کرده است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------