آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

واکنش‌ اتحادیه اروپا به سخنرانی ‌نتانیاهو در کنگره‌ آمریکا / رئیس‌ سابق‌ مجلس ‌آمریکا‌: در طول سخنرانی نتانیاهو نزدیک بود اشکم در بیاید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

انتقاد اتحادیه اروپا از نتانیاهو: نباید درباره توافق با ایران شایعه پراکنی کرد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا، درباره تلاش ها برای ایجاد نگرانی درباره توافق هسته ای احتمالی با ایران هشدار داد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه،« فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به کسانی که درباره توافق هسته ای با ایران ایجاد نگرانی می کنند هشدار داد.

وی امروز با هشدار در این خصوص گفت ما به نتیجه نزدیک می شویم.

موگرینی بدون نام بردن از نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در تلاش است برای توافق هسته ای مانع تراشی کند تصریح کرد ترویج نگرانی درباره توافق نامه هسته ای با ایران در این مرحله و به ویژه در شرایطی که ما به نتیجه نزدیک می شویم، هیچ کمکی نخواهد کرد.

 

-------------------------------

ناراحتی‌رئیس‌سابق‌مجلس‌آمریکا‌ ازسخنرانی‌نتانیاهو

رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد: در طول سخنرانی نتانیاهو نزدیک بود اشکم در بیاید از توهینی که به فهم آمریکا شد.

به گزارش تسنیم، "نانسی پلوسی"، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از حزب دموکرات در واکنش به سخنرانی نتانیاهو طی بیانیه‌ای اعلام کرد: ز از توهینی که به فهم آمریکا شد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ساعتی پیش در کنگره آمریکا علیه ایران و برنامه هسته‌‌ای اش به سخنرانی پرداخت و بدون اینکه به نکته جدیدی اشاره کند باز هم مواضع و ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای قبلی خود ایران را نه تنها برای اسرائیل بلکه برای تمام جهان تهدید خواند و گفت که ایران به دنبال نابودی اسرائیل است.

وی به مانند همیشه به مذاکرات هسته‌ای با ایران حمله‌ور شد و باز هم مدعی شد که ایران به دنبال دستیابی به بمب هسته‌ای است و از قدرت‌های جهانی خواست تا مانع از فعالیت‌های هسته‌ای ایران شوند.

یک مقام کاخ سفید نیز پس از سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا به سی‌ان‌ان گفت که سخنرانی نتانیاهو همه‌اش شعار بود.

اخبار سیاست خارجی - مهر،تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------