آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

جان بولتون: نباید بگذاریم "انقلاب آیت الله خمینی" به چهل سالگی برسد!



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,جان بولتون

بولتون: برای نخستین بار در 8 سال گذشته با تغییرات صورت گرفته در کاخ سفید من می توانم با اطمینان بگویم که ما رییس جمهوری داریم که به طور مطلق مخالف رژیم حاکم بر ایران است.. 

"جان بولتون" سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل ( در دولت جورج دبلیو بوش) و یکی از تندروترین سیاستمداران آمریکایی طبق روال همیشگی در نشست روز شنبه گروهک مجاهدین خلق (منافقین) در پاریس شرکت کرده و در این گردهمایی سخنرانی کرد.

 

به گزارش عصر ایران این چهره تندرو آمریکایی در سخنان خود گفت: نتیجه بازنگری دولت ترامپ در سیاست آمریکا در قبال ایران باید این باشد که انقلاب اسلامی آیت الله خمینی تا دو سال آینده دوام نیاورده و جشن چهلمین سالگردش را نبیند.جان بولتون: نباید بگذاریم جمهوری اسلامی جشن چهلمین سالگردش را ببیند!

 

این دیپلمات سابق که رابطه نزدیکی با دیدگاه های دولت ترامپ در قبال ایران دارد، گفت برای نخستین بار در 8 سال گذشته با تغییرات صورت گرفته در کاخ سفید من می توانم با اطمینان بگویم که ما رییس جمهوری داریم که به طور مطلق مخالف رژیم حاکم بر ایران است.

 

این سیاستمدار تندرو آمریکایی در ادامه سخنرانی خود که با سوت و کف ممتد حاضران در نشست قطع می شد، مدعی شد: کنترل حکومت ایران بر اوضاع تضعیف شده و به همین خاطر تغییر کادر رهبری آمریکا پس از دوران هشت ساله دولت اوباما بسیار مهم است.

 

بولتون در ادامه گفت:سیاست قطعی و اعلامی ایالات متحده آمریکا پس از این باید سرنگونی حکومت ایران و تغییر رژیم در این کشور باشد.

 

 او گفت: رفتار و اهداف حکومت ایران به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد و به هین خاطر تنها راه حل موجود تغییر خود رژیم است ... امیدواریم در سال 2019 چنین اتفاقی را در تهران جشن بگیریم!

 

بولتون در ادامه مدعی شد دو رفتار بسیار خطرناک حکومت ایران در منطقه یکی برنامه های موشکی و هسته ای و دیگری سیاست های آن در حمایت از گروه های شیعی و نفوذ در کشورهای منطقه از عراق و سوریه تا لبنان است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------