آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

بطحائی: تعدادی از نمایندگان در حال پس‌گیری امضاهایشان هستند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,وزیر آموزش و پرورش
اگر به هر دلیلی نمایندگان فرد دیگری را شایسته این کار بدانند و بنده را شایسته ادامه فعالیت ندانند، این حقشان است که استیضاح کنند و اگر قانع نشدند تصمیم خود را بگیرند.

وزیر آموزش و پرورش به جریان افتادن استیضاحش در مجلس را مورد اشاره قرار داد و گفت: تعدادی از نمایندگان طی چند روز اخیر با توضیحات ارائه شده قانع شدند و در حال پس‌گیری امضایشان هستند.

 

به گزارش ایسنا، سید محمد بطحائی در حاشیه بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایران، درباره اعلام وصول استیضاحش در مجلس توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: تعدادی از نمایندگان سوالاتی از بنده داشتند که این سوالات را قبلا مطرح کرده بودند و ظاهرا قانع نشدند و در قالب استیضاح به جریان انداختند.

 

وی افزود: البته تعدادی از آنها طی چند روز اخیر با توضیحات ارائه شده قانع شدند و در حال پس‌گیری امضایشان هستند.

 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اما به هر حال به عنوان کسی که با رای اعتماد مجلس سکاندار این وزارتخانه شدم، باید از رای مجلس و نمایندگان تبعیت کنم گفت: اگر به هر دلیلی نمایندگان فرد دیگری را شایسته این کار بدانند و بنده را شایسته ادامه فعالیت ندانند، این حقشان است که استیضاح کنند و اگر قانع نشدند تصمیم خود را بگیرند.

 

بطحائی ادامه داد: تا ساعتی که هستم وظیفه‌ام را انجام می‌دهم و تلاش می‌کنم توضیحاتی در پاسخ به سوالات نمایندگان بدهم و تلاش می‌کنم که قانع شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------