آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

دیدار و رایزنی بارتلون با ظریف



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,وزیر امورخارجه

رییس مجلس ملی فرانسه، با وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد.

 به گزارش  ایسنا، کلود بارتلون، رییس مجلس ملی فرانسه بعدازظهر سه‌شنبه با حضور در ساختمان شماره یک وزارت خارجه با محمد جوادظریف، وزیر خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد.

این سیاستمدار فرانسوی عضو حزب سوسیالیست که از ژوئن سال 2012 به عنوان رییس مجلس ملی این کشور روی کار آمده به منظور مذاکره و رایزنی با همتای ایرانی خود و سایر مسوولان کشورمان شب گذشته وارد تهران شد.

براساس این گزارش  این دیپلمات  صبح امروز با علی لاریجانی، رییس مجلس و حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رییس‌جمهوری به صورت جداگانه دیدار کرد.

طبق اظهارات مقام‌های دو کشور سفر رسمی بارتلون که به دعوت علی لاریجانی به کشورمان انجام شد، نقش مهمی در بهبود فضای حاکم بر افکار عمومی دو کشور خواهد داشت.

بارتلون در سفرش به تهران علاوه بر ملاقات با مقامات عالی کشورمان در رابطه با مناسبات و همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های مختلف پیرامون تحولات منطقه و مقابله با تروریسم و افراطی‌گرایی مذاکره خواهد کرد.

هم‌چنین در ادامه تبادلات پارلمانی با فرانسه برنامه‌ریزی  سفر رسمی علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس کشورمان به دعوت رافارن، رییس کمیسیون خارجه و دفاع سنای فرانسه در حال پیگیری است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------