آخرین اخبار سیاست خارجی

طرح تحریمی علیه دولت ایران,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

سنای آمریکا چند طرح تحریمی علیه دولت ایران را تصویب کرد/خریداران نفت ایران تحریم می شوند

مجلس سنای آمریکا بسته‌ای شامل چهار طرح را تصویب کرد که از جمله شامل تحریم خریداران نفت ایران و چند طرح دیگر برای تشدید فشار علیه جمهوری اسلامی است. به گزارش سایت دیده…

انتقاد شدید رسانه های نئوکان در آمریکا از نیویورک تایمز: چرا هویت مسئول جدید میز ایران در سیا را افشا کردید؟



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سیا

انتقاد شدید رسانه های نئوکان در آمریکا از نیویورک تایمز:

چرا هویت مسئول جدید میز ایران در سیا را افشا کردید؟ / ظاهرا ماموریت نیویورک تایمز دشوار کردن فعالیت های سیا است/ «مایکل دی آندرئا» الان در خطر است؛ ایران قبلا جاسوسان سیا را در 2011 دستگیر کرده است

افشای هویت مسئول جدید میز ایران در سیا از سوی نیویورک تایمز باعث خشم بسیاری از رسانه های جمهوریخواه شده است که این اقدام را خلاف «امنیت ملی» امریکا توصیف کرده اند.

 افشای هویت مسئول جدید میز ایران در سیا از سوی نیویورک تایمز باعث خشم بسیاری از رسانه های جمهوریخواه و نئوکان شده است که این اقدام را خلاف «امنیت ملی» امریکا توصیف کرده اند. در این رابطه نشریه نئوکان فدرالیست نوشت: نیویورک تایمز در گزارشی هویت یک مامور عالی رتبه سیا که مسئول میز ایران شده است را فاش کرد. این روزنامه در توضیح اقدام خود در فاش ساختن هویت این مامور سیاه و نقشش در این سازمان گفت که این گزارش ضروری بود چراکه او اکنون  مسئولیتی بزرگ در حوزه ایران برعهده گرفته است.

 

به گزارش  انتخاب ؛ ظاهرا ماموریت نیویورک تایمز به دشوار ساختن فعالیت و کار سیا و خطرناک تر کردن کار آن ها از طریق فاش کردن هویت مردی که مسئول عملیات های مخفیانه در ایران است، تبدیل شده است.

 

این روزنامه  استدلال می کند که  پیشتر نام اندرئا در 2015 بعنوان مسئول برنامه هواپیماهای بدون سرنشین در سیا معرفی شده است. نیویورک تایمز البته در همان زمان نیز درخواست های سیا برای عدم فاش سازی هویت مامور را نادیده گرفت.

 

دلیل اصلی نیویورک تایمز برای اشکار سازی هویت دی اندرئا که شخصیت او تحت عنوان کارکتر «گرگ» در فیلم Zero Dark Thrity به تصویر کشیده شده است، این است که دی اندرئا یکی ضد ایرانی است که احتمالا می خواهد با تلاش های دولت اوباما برای عادی سازی روابط با تهران مخالفت کند.

 

در واقع، دی اندرئا همچنان در حال ماموریت مخفیانه است اما نیویورک تایمز نام او را منتشر کرد و او اکنون به خطر افتاده است.

 

ایران پیشتر در سال 1984 تواسته است رئیس سازمان جاسوسی سیا در لبنان را دستگیر کند و همچنین توانسته است در سال 2011، بیش از دوزاده جاسوس سیا را در لبنان دستگیر کند. جاسوسانی که  در حال فعالیت برای دستیابی به اطلاعاتی در مورد برنامه هسته ای ایران بودند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------