هشدار! معجزه وحشتناك دستمال‏هاى مرطوب‏



 

هشدار! معجزه وحشتناك دستمال‏هاى مرطوب‏

 

آچندى پيش دختر جوانى با مراجعه به كلانترى 148 انقلاب تهران ماجراى عجيبى را بازگو كرد. اين دختر 21 ساله گفت: «مى‏خواستم به دانشگاه بروم كه سوار اتوبوس شدم. زن جوانى كه در صندلى كنارى‏ام نشسته بود، خيلى باكلاس و شيك به نظر مى‏رسيد، ديدم كه به صورتم خيره شده است تا اين‏كه لبخندى زد و سرصحبت را باز كرد.

 

وقتى شنيدم كه با يك پزشك پوست آشناست و دستمال مرطوبى سراغ دارد كه باعث از بين رفتن لك و جوش صورتم مى‏شود خوشحال شدم. مى‏گفت دستمال‏ها بى‏خطر هستند و هر شب بايد آن را روى صورتم بگذارم تا پوستم ترميم شود. «فريماه» همان لحظه يك سرى دستمال مرطوب به من داد و خواست شماره موبايلش را داشته باشم و اگر دستمال‏ها تاثير خوبى روى صورتم گذاشتند با وى تماس بگيرم تا سفارش بدهد از اروپا برايم بياورند.

همان‏شب دستمال مرطوب را روى صورتم گذاشتم. حس خوبى به من دست داد. از آن به بعد هر شب اين كار را مى‏كردم. يك هفته نشده بود كه با فريماه تماس گرفتم و بسته جديدى از دستمال‏ها را سفارش دادم. همديگر را ديديم و او با گرفتن 20 هزار تومان دستمال‏ها را به من فروخت».

دختر دانشجو افزود: «هر شب مرتب دستمال‏ها را استفاده مى‏كردم و اگر آن‏ها را به صورتم نمى‏گذاشتم نمى‏توانستم بخوابم و نيمه‏هاى شب از خواب مى‏پريدم. اصلا تصور نمى‏كردم كه معتاد دستمال‏ها شده‏ام. رفته رفته وقتى از دستمال‏ها استفاده نمى‏كردم خمار و خواب‏آلود مى‏شدم. هر بار با فريماه تماس مى‏گرفتم قيمت دستمال‏ها را چندين برابر بالا مى‏برد.

سومين بار بود كه 100 هزار تومان خواست، ناچار بودم بپردازم. خواهرم كه بيشتر متوجه رفتارها و بى‏تابى‏هاى من شده بود، خانواده را در جريان قرار داد. اصرار داشتند آزمايش بدهم. نتيجه باورنكردنى بود.

در خون من يك نوع ماده مخدر به نام «ال‏سى‏من» وجود داشت كه از راه پوست و دستمال‏هاى مرطوب من را معتاد كرده بود. وقتى با فريماه تماس گرفتم و شنيد مى‏دانم چه بلايى بر سر من آورده است تماس را قطع كرد و از آن به بعد گوشى‏اش خاموش است. من از اين زن كه مى‏تواند دخترهاى ديگر را نيز فريب دهد، شكايت دارم». ماموران با شنيدن ادعاهاى دختر دانشجو به بررسى‏هاى تخصصى دست زدند و پى بردند «ال‏سى‏من» يك نوع ماده مخدر سوييسى بوده و از طريق اروپا وارد ايران شده است.

ماموران دريافتند كه فريماه با اطلاع از اين‏كه دستمال‏ها اعتيادآور هستند، در اتوبوس يا مترو به جذب مشترى از ميان دختران جوان مى‏پردازد. تحقيقات در اين باره كه آيا باند سازمان‏يافته‏اى به چنين اقدام خاموشى دست مى‏زند ادامه دارد.... /  منبع:aafaagh.ir


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------