کلاهبردار پروژه های ساختمانی فردیس دستگیر شد



فرمانده انتظامی شهرستان فردیس استان البرز گفت: کلاهبردار واحدهای آپارتمانی در این شهرستان دستگیر شد.

  سرهنگ ایوب احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی ارسال یک فقره پرونده کلاهبرداری از دادسرای این شهرستان مبنی بر فروش مال غیر به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

 

وی گفت: در تحقیقات اولیه از شاکی مشخص شد که وی به صورت قولنامه ای یک واحد آپارتمان مسکونی را به صورت پیش ساخته از فردی به مبلغ 600 میلیون ریال خریداری کرده است اما پس از گذشت یک سال از موعد تحویل متوجه می شود که واحد آپارتمان به چند نفر دیگر نیز واگذار شده است.

 

سرهنگ احمدی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع ماموران بلافاصله پس از هماهنگی مقام قضایی به آدرس محل سکونت متهم مراجعه که در بررسی به عمل آمده مشخص شد وی شب گذشته نقل مکان کرده که با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و اطلاعات موفق به کشف مخفیگاه متهم شده و شبانه وی را دستگیر و پس از انجام بازجویی و تحقیقات و تکمیل مشخصات مالباختگان جهت سیر مراحل قانونی متهم را به دادسرا اعزام کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در خصوص شیوه و شگرد کلاهبرداری این شخص افزود: طبق تحقیقات این فرد تعدادی واحد آپارتمانی را به 9 نفر فروخته که در مجموع 6 میلیارد و 330 میلیون ریال از بابت فروش واحدها کلاهبرداری کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------