قتل زن 36 ساله با ضربات چاقوی داماد شیشه ای/ دختر بچه شاهد مرگ دلخراش مادرش بود



مرد شیشه‌ای با حمله به خانه برادرزنش، همسر جوان وی را در برابر دیدگان کودکش کشت..

ساعت 5 عصر یکشنبه 21 تیرماه سال جاری صدای فریادهای زنانه‌ای سکوت را در یک مجتمع مسکونی در تهرانسر شکست و جنایت خونینی رقم خورد. همسایه‌ها در خانه‌هایشان بودند که با شنیدن این جیغ‌ها بیرون ریختند و خود را در برابر جسد خونین زن همسایه دیدند.
 
خیلی زود پلیس پای در قتلگاه گذاشت و پس از تحقیقات میدانی پی برد قربانی «زهرا» 36 ساله بوده و در برابر دیدگان دختر 6 ساله‌اش با ضربات چاقو به قتل رسیده است.
 
ماجرای این جنایت هولناک به بازپرس «سعید احمدبیگی» از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد و وی به همراه تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی دست به تحقیقات تخصصی زده و پی بردند زهرا قربانی سرقت طلاهایش شده است.
 
مرد جوانی که در همسایگی این زن زندگی می‌کند و قاتل هنگام فرار به او حمله کرده بود، به کارآگاهان گفت: خانه بودم که صدای فریادهای زن همسایه را شنیدم، وقتی بیرون آمدم دیدم که داماد خانواده آنها به نام «سیاوش» با دستان خون‌آلود در حال فرار است. خواستم مانع فرارش شوم اما وی مرا هُل داد و پا به فرار گذاشت. همزمان دیدم که زن همسایه خون‌آلود پشت در خانه‌اش افتاده است و دختر کوچولویش گریه می‌کند.
 
همین ادعاها کافی بود تا عامل جنایت شناسایی شود و تجسس‌ها نشان داد که سیاوش پس از جنایت دو حلقه انگشتر زهرا را به سرقت برده و گریخته است.
 
بنابر این گزارش، قاتل آشنا در حالی تحت تعقیب است که تجسس‌ها نشان می‌دهد وی به شیشه اعتیاد داشته و قبلاً نیز به خانه برادر همسرش دستبرد زده بود.

اخبار حواذث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------