واژگونی خونین MVM در بزرگراه آزادگان/ دو زن جوان و یک مرد مصدوم شدند(+ تصاویر)



اخبار حوادث - واژگونی خونین MVM در بزرگراه آزادگان/ دو زن جوان و یک مرد مصدوم شدند(+ تصاویر)

رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی، انحراف خودروی سواری و نیمه واژگونی آن را در کانال آب بزرگراه آزادگان در پی داشت.

شب گذشته با اعلام واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان بعد از احمد آباد مستوفی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 104 را ساعت 22:30 به محل حادثه اعزام کرد.

امیر عباس سرافرازی رییس ایستگاه 104 که در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهار داشت: با رسیدن به محل حادثه یک دستگاه خودروی ام وی ام 315 دیده می شد که به دلیل نامعلوم از مسیراصلی منحرف شده و در خلاف جهت حرکت خودروها به حالت نیمه واژگون در داخل کانال آب حاشیه بزرگراه متوقف شده بود.

وی افزود:آتش نشانان بلافاصله همزمان با رعایت کامل نکات ایمنی و با چیدمان و آرایش خودروها به وسیله علائم هشدار دهنده رانندگان خودروهای عبوری را از این حادثه با خبر کردند و و سه سرنشین خودرو را از داخل خودروها خارج کردند.

رییس ایستگاه 104 خاطرنشان کرد: مصدومین این حادثه بنام های علی-ش 30 ساله از ناحیه کمر و گردن، فرزانه-ع و فریده-ع 27 و 24 ساله از ناحیه گردن و کمر ودست دچار آسیب دیدگی شده بودند که تحویل امدادگران اورژانس شدند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از شستشوی سطح بزرگراه و عاری نمودن آن از هرگونه خرده شیشه های شکسته شده و ضایعات حاصل از این تصادف، با تحویل محل به عوامل انتظامی و راهور به ماموریت خود پایان دادند.

 

اخبار,اخبار حوادث,تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث,تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث,تصادف

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------