ناسزاگويي مردي، مرگش را رقم زد



قتل,اخبار قتل,حوادث روز ایران

 

جواني كه درپي ناسزاهاي مردي، او را به قتل رسانده بود، براي رهايي از عذاب وجدان پس از چهارسال خود را به پليس معرفي كرد.

 

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پرونده‌ای با موضوع «قتل عمد» ارجاعی از دادگاه جزائی شهرقدس، از شعبه اول دادسرای نیابت مبنی بر قتل فردی به هویت «احمد.ر» 45 ساله به همراه سه متهم در تاريخ 10 ارديبهشت سال 87 به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واصل شد و همزمان با انجام تحقیقات از سه متهم پرونده و عدم‌اعتراف هیچ یک از متهمان در خصوص ارتکاب جنایت، پرونده همچنان براي رسیدگی در دستور کار کارآگاهان و دستگاه قضایی قرار داشت تا سرانجام در ششم تير سالجاري، فردی به هویت «ابراهیم. ن» متولد 67 به دادسرای جنایی تهران مراجعه و اعلام کرد که قتل توسط وی صورت گرفته است.

 

در ادامه، با توجه به اعترافات صریح متهم به ارتکاب جنایت، براي انجام تحقیقات تخصصی در خصوص بررسی صحت اظهارات ، متهم به دستور شعبه دوم بازرسی دادسرای جنایی تهران در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت كه با انتقال متهم به اداره دهم، وی در تکرار اعترافات خود در خصوص ارتکاب جنایت سال 1387 در منطقه قلعه حسن‌خان، به کارآگاهان گفت كه ساعت 21 روز چهارم آذرماه سال 87 در حال بازگشت به خانه یکی از دوستانش به نام سعید با وي تماس گرفته و خواست تا به همراه او به شهریار برود كه هر دو به شهریار رفته‌اند. در مسیر بازگشت به قلعه حسن‌خان ناگهان مقتول با دیدن وي و سعید شروع به ناسزا گفتن کرد و وي که از ناسزا گفتن‌ها مقتول عصبانی شده بوده با یک موتورسیکلت به تعقیب او پرداخته و پس از رسیدن به او، با یکدیگر درگیر شده‌اند که در همین زمان با چاقوی ضامن‌داری که در جیبش داشته دو ضربه چاقو، یکی به پا و یک ضربه نیز به سر وي زد.

 

متهم در ادامه اظهاراتش با بيان اينكه، هیچ‌گونه آشنایی، اختلاف یا درگیری با مقتول نداشته گفت كه مقتول با سعید درگیری طایفه‌ای داشته و به همین دلیل شروع به دادن ناسزا کرده بود.

 

به گزارش ايسنا، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و با توجه به وقوع جنایت در شهرقدس، متهم براي ادامه تحقیقات و رسیدگی به پرونده در روز پنجشنبه به دستور مقام‌قضایی در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.... / ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------