كلاهبرداری ۷۲ میلیونی با عنوان «ثبت نام حج»




كلاهبرداری ۷۲ میلیونی با عنوان «ثبت نام حج»

 

 

رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری مجرم سابقه داری كه تحت عنوان ثبت نام برای سفر حج اقدام به كلاهبرداری از شهروندان زاهدانی كرده بود خبرداد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ عطار در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و گزارشات مختلف، ماموران پلیس متوجه شدند فردی مسن با ظاهری آراسته، نزد كسبه بازار و شهروندان مراجعه و با ارائه كارت شناسایی جعلی موسسه خیرین مدرسه ساز و توسل به روش های متقلبانه، اقدام به كلاهبرداری و اخذ ودیعه برای ثبت نام حج عمره كرده است.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از این موضوع، تیمی ویژه از كارآگاهان تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز كردند.

به گفته وی، دراولین گام كارآگاهان و با تحقیقات میدانی و شناسایی مالباختگان و شنیدن اظهارات آنان و انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد متهم دارای پنج فقره سابقه كلاهبرداری است كه با استفاده از بانك اطلاعاتی مجرمان سابقه دار، محل اختفای وی شناسایی و در یك عملیات ضربتی متهم را دستگیر كردند.

عطار با بیان اینكه در بازرسی از محل اختفای متهم، كارت شناسایی جعلی و اوراق مجعول ثبت نام شاكیان كشف و ضبط شد، خاطرنشان كرد: متهم پس از مواجهه با اسناد و مدارك و رویارویی با شاكیان صراحتا به كلاهبرداری با این شیوه اعتراف و اقرار كرد كه تاكنون مبلغی بالغ بر ۷۲ میلیون ریال به این شیوه كلاهبرداری كرده است كه پس از تكمیل تحقیقات و صدور قرار قانونی روانه زندان شد.... / خبرگزارى ايسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------