افشاي راز يک جنايت در پزشکي قانوني مشهد



اخبار حوادث - افشاي راز يک جنايت در پزشکي قانوني مشهد

پزشکي قانوني مشهد، راز مرگ جواني را که عنوان مي شد به خاطر استعمال مواد مخدر جان باخته است فاش کرد و بدين ترتيب پرونده جنايي ديگري مقابل قاضي ويژه قتل عمد گشوده شد.

به گزارش خراسان، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در تشريح ماجراي اين جنايت گفت: در آغازين روزهاي سال جاري، مرگ مشکوک مردي در شهرک امام علي(ع) به پليس آگاهي گزارش شد که بلافاصله کارآگاهان اداره جنايي در کنار قاضي ويژه قتل عمد به محل حادثه عزيمت کردند.

در بررسي هاي اوليه هيچ گونه علايم ظاهري که نشان از وقوع جنايت باشد مشخص نشد و جسد مرد جوان که صاحبخانه نيز بود براي انجام معاينات به پزشکي قانوني حمل شد.

سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي افزود: در حالي که بررسي ها در اين باره ادامه داشت برادر بزرگ تر متوفي با بيان اين که برادرش به خاطر استعمال مواد مخدر جان سپرده است خواستار صدور جواز دفن شد اما از سوي ديگر خواهران متوفي اعلام کردند که به مرگ برادرشان مشکوک هستند.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: در همين هنگام پزشکان قانوني نظر دادند که وي به خاطر شکستگي دنده هاي قفسه سينه و ضرباتي که به سرش وارد شده جان باخته است. با اين نظر، پرونده در اداره جنايي پليس آگاهي مورد رسيدگي قرار گرفت و کارآگاهان با صدور دستوراتي از سوي «قاضي موحدي راد» تحقيقات گسترده اي را آغاز کردند.

وي اضافه کرد: در بررسي هاي اوليه برادر بزرگ تر مقتول به همراه يکي از دوستانش دستگير شد که پس از گذشت حدود ۲ ماه از اين ماجرا، برادر بزرگ تر به قتل برادرش اعتراف کرد و گفت: ما مي خواستيم از او مبلغ ۲۰ ميليون تومان براي شراکت در خريد کمپرسي بگيريم و آن شب به منزل برادرم رفته بوديم که درگيري بين ما رخ داد و ما پس از آن که ضرباتي را به وي وارد کرديم دست و پايش را هم بستيم و از خانه خارج شديم اما ۲ روز بعد او مرده بود. به همين خاطر همه آثار را از بين برديم تا مرگ او طبيعي جلوه کند. تحقيقات بيشتر در اين باره ادامه دارد. 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------