یک دختر شش ساله مورد تجاوز قرار گرفت



اخبار حوادث - یک دختر شش ساله در هند مورد تجاوز قرار گرفت

نا آرامی ها در شهر بنگلور واقع در جنوب هند ،به  واسطه ی تجاوز 2 تن از اعضای هیت مدیره مدرسه ای در این شهر تشدید شده است.

پس از آن که پدر و مادر کودک مورد تجاوز از این حوادثه آگاه شدند به مدرسه رفته و اقدام به شکستن شیشه ها و درب های مدرسه کردند.

به گزارش«تیک» و به نقل از رویترز، به گفته مقامات هندی این کودک در بیمارستان مراحل درمان خود را طی می کند و پلیس نیز پیگیر ماجرا است. پاوار معاون رئیس پلیس شهرستان بنگلور در این باره گفته است در دو ماه گذشته 14 مورد دیگر از این تجاوز ها رخ داده و پلیس همچنان در حال بررسی و در این راه  تمام جوانب را در نظر دارد.

پدر و مادر کودک مورد تجاوز ، مسئولین مدرسه را متهم دانسته و خواستار مجازات آنها شدند. «والدین کودک 6 ساله گفتند: که ما از زمان اطلاع از ماجرا در محل حادثه حضور داشته ایم و بسیار نگران هستیم. صاحب مدرسه به ما قول داده که در مسیر تحقیقات و مجازات عاملین این حادثه ما را یاری دهد.»

در دسامبر سال 2012 نیز تظاهرات گستره ای به دلیل تجاوز به یک زن 23 ساله در اتوبوس رخ داد که موجب تصویب قوانین سخت گیرانه ای برای جلوگیری از وقوع این حوادث گردید.

جنایات جنسی در هند با جمعیت 1،2 میلیاردی  در تمام شهرستان های این کشور رخ میدهد. بر اساس گزارشات پلیس دهلی نو دارای بالاترین تعداد جنایات جنسی در میان شهرهای هند است و به طور میانگین هر 18 ساعت یک گزارش مبنی بر تجاوز به پلیس داده میشود.
اخبار حوادث - تیک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------