مادرشوهرم گفت بچه‌ات را بکش



مادرشوهرم گفت بچه‌ات را بکش

زنی که به قتل شوهرش متهم شده است این جرم را پذیرفت و اکنون در انتظار حکم قضات دادگاه به‌سر می‌برد.

این پرونده از سال گذشته و زمانی گشوده شد که کارآگاهان پلیس آگاهی شیراز در جریان کشته شدن مردی در خانه‌اش قرار گرفتند.

 

آنها وقتی به خانه رفتند جنازه مرد جوان به نام حسین را در حالی یافتند که خون‌آلود بود و به نظر می‌رسید با اصابت ضربات چاقو از پا درآمده است.

 

همسر مقتول به نام زیبا در بازجویی‌های اولیه ادعا کرد قتل زمانی که او در منزل حضور نداشت اتفاق افتاده است و وی هیچ اطلاعی از چگونگی وقوع جنایت ندارد. جسد بعد از اتمام تحقیقات میدانی به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان در جریان بررسی‌های خود به زیبا مشکوک شدند زیرا هیچ نشانه‌ای از اینکه فردی غریبه حسین را کشته باشد، وجود نداشت.

 

زیبا بعد از بازداشت بار دیگر اتهام قتل را انکار کرد اما وقتی بازجویی‌ها از وی ادامه یافت پذیرفت شوهرش را کشته است. او گفت: «من از مدت‌ها قبل با همسرم اختلاف داشتم دلیل اصلی دعواهای ما مادرشوهرم بود.

 

او به بیماری آلزایمر مبتلاست و در خانه ما زندگی می‌کرد. رفتارهای مادر حسین خیلی آزاردهنده بود و اصلا نمی‌توانستم تحمل کنم اما شوهرم اعتنایی به اعتراض‌های من نداشت.» متهم ادامه داد: «کشمکش‌های ما مدتی طولانی ادامه داشت تا اینکه روز حادثه بعد از مشاجره در حالی‌که به‌شدت عصبانی شده بودم چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و با آن حسین را زدم.

 

وقتی خون همه بدن او را فراگرفت به‌شدت ترسیدم. فهمیدم حسین فوت شده است به همین دلیل با پلیس تماس گرفتم و ادعا کردم افراد ناشناسی زمانی که من خانه نبودم همسرم را به قتل رسانده‌اند.» زیبا در ادامه تحقیقات صحنه جنایت را نیز بازسازی کرد و پرونده بعد از طی مراحل اولیه برای رسیدگی در اختیار قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفت. جلسه رسیدگی به اتهام این زن چند روز قبل برگزار شد.

 

در این جلسه نماینده دادستان با خواندن کیفرخواست جرم زیبا را محرز دانست و خواستار مجازات او شد. اولیای دم مقتول نیز اعلام کردند خواسته‌شان قصاص متهم است. در ادامه زیبا در جایگاه قرار گرفت تا از خودش دفاع کند. او با پذیرفتن اتهام قتل گفت: «فرزندم چند روز قبل از حادثه به دنیا آمد و همان موقع یکی از اقوام نزدیک من فوت شد.

 

مادرشوهرم که حال خوبی نداشت بعد از این اتفاق به من گفت باید بچه‌ام را بکشم، او گفت این بچه نحس است و تولدش باعث مرگ فردی دیگر شده. از این حرف او خیلی ناراحت شدم و بالاخره روز حادثه سر همین موضوع با حسین دعوا کردم. وقتی مشاجره شدید شد از شدت عصبانیت نتوانستم خودم را کنترل کنم و شوهرم را با چاقو زدم.» بنابر این گزارش هیات قضات بعد از شنیدن دفاعیات زیبا ختم جلسه را اعلام کردند و برای صدور رای وارد شور شدند. حکم این زن به‌زودی صادر خواهد شد./شرق

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------