دام دلال قلابی فوتبال برای جوانان



اخبار,اخبار حوادث ,کلاهبرداری

 

اخبار حوادث - دام دلال قلابی فوتبال برای جوانان

دلال قلابی تیم‌های فوتبال که به بهانه معرفی جوانان به تیم‌های مطرح از آنها کلاهبرداری 70 میلیونی کرده بود، هنگام شکار طعمه جدیدش دستگیر شد.

به گزارش جام جم، اوایل دی امسال پسر جوانی با حضور در کلانتری 12 شهرستان یاسوج و طرح شکایتی گفت: از کودکی به فوتبال علاقه داشتم.

 

زمانی که بزرگ تر شدم در چند باشگاه ورزشی ثبت نام و فعالیت حرفه ای در این رشته را آغاز کردم. امید داشتم یک روز در یکی از تیم های فوتبال شهر تهران یا تیم ملی جوانان بازی کنم، اما تلاش هایم بی نتیجه بود. یک روز که برای تمرین به باشگاه ورزشی رفته بودم، متوجه شدم مردی مرا در جریان تمریناتم زیر نظر گرفته است.

شاکی ادامه داد: بعد از تمرین، مرد غریبه نزدم آمد و مدعی شد می تواند مرا به تیم های معروف معرفی کند، اما برای این کار باید پنج میلیون تومان به وی پول بپردازم. خوشحال از این که در یک قدمی هدفم در زندگی قرار دارم، پول را به وی پرداختم، او گفت که بزودی دعوتنامه ای از یک تیم معروف به دستم می رسد. با گذشت یک ماه خبری از دعوتنامه نشد، به همین دلیل با آن مرد تماس گرفتم، اما تلفن همراهش خاموش بود، بنابراین به مرکز پلیس آمدم و از آن مرد شکایت دارم.

با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات در این زمینه آغاز شد. در حالی که هیچ ردی از متهم در دست نبود، جوان دیگری با مراجعه به ماموران شکایت مشابه دیگری را مطرح کرد.

با افزایش شکایت ها روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و مخفیگاه های احتمالی متهم به طور نامحسوس زیر نظر گرفته شد تا این که ماموران روز های پایانی هفته گذشته مرد کلاهبردار را هنگام پرسه زدن مقابل یک باشگاه ورزشی شناسایی و دستگیرکردند.

متهم به نام اکبر با انتقال به کلانتری اتهامش را پذیرفت و گفت: چون می دانستم پسران جوان آرزویشان بازی در تیم های فوتبال مطرح پایتخت و تیم ملی است، تصمیم گرفتم با شناسایی جوانان علاقه مند آنها ر ا فریب دهم و به این شیوه 70 میلیون تومان کلاهبرداری کنم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد دراین باره به جام جم گفت: با اعتراف متهم به کلاهبرداری از پسران علاقه مند به فوتبال، برای او قرار قانونی صادرشده است. تحقیقات از وی برای مشخص شدن دیگر جرایمش ادامه دارد و افرادی که به دام وی افتاده اند نیز می توانند با حضوردر کلانتری 12 یاسوج از متهم شکایت یا پرونده هایشان را پیگیری کنند.

سرهنگ مهدی انصاری با هشدار به جوانان علاقه مند به ورزش گفت: متاسفانه شاهد این هستیم که برخی افراد سودجو با اطلاع از علاقه مندی پسران جوان به فوتبال از این فرصت استفاده کرده و به بهانه این که می توانند فرصتی برای عضویت و بازی آنها در تیم های مطرح ورزشی فراهم کنند، این افراد را فریب داده و به کلاهبرداری از جوانان دست می زنند. این زنگ خطری برای نوجوانان و جوانان علاقه مند به ورزش فوتبال است که براحتی فریب افراد سودجو را نخورند و پولی به آنها نپردازند. جوانان اگر قصد فعالیت ورزشی در تیم های مطرح را دارند باید به موسسه های زیر نظر همان باشگاه ورزشی مراجعه کرده و از پرداخت وجوه به افراد غریبه خودداری کنند.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------