هواخواهی خونین 2 پسر از پدر



اخبار حوادث - هواخواهی خونین 2 پسر از پدر

هواخواهی دو پسر از پدرشان در شرق تهران جنایتی را رقم زد.

ساعت 5/5 عصر 22 دی ماه سال جاری در خیابان استخر تهرانپارس درگیری خونینی بین گروهی از جوانان درگرفت و جنایتی رقم خورد.

 

دقایقی بعد با مخابره این درگیری وحشت‌آور به کلانتری تهرانپارس، تیمی از مأموران خود را به محل درگیری رسانده و در بررسی‌های میدانی پی بردند در این دوئل مرگبار جوان 25 ساله‌ای به نام «علیرضا» بشدت زخمی شده و هنگام انتقال به بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

همزمان بازپرس«مدیر روستا» دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شد و برای دستگیری عاملان جنایت خونین به تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی مأموریت داد عامل جنایت را شناسایی کنند.

 

کارآگاهان جنایی نیز به تحقیقات میدانی از شاهدان جنایت دست زدند، یکی از مغازه‌دارها گفت: شب حادثه علیرضا با دو دوستش سوار بر خودرویی سفید رنگ وارد خیابان استخر شدند. ابتدای کوچه بیدمجنون دست به رفتارهای عجیبی زدند. از آنجا که تعمیرگاه حسن 52 ساله ابتدای کوچه قرار دارد وی جلو رفت و به علیرضا تذکر داد اما قربانی به حسن بی‌احترامی کرد.

 

همزمان پسران حسن به نام‌های «مهدی» و «محمد» سررسیدند و با او درگیر شدند. در این بین مهدی با چاقو ضرباتی به علیرضا زد. وی نقش بر زمین شد و دو برادر پا به فرار گذاشتند و مرد زخمی از سوی دو دوستش به بیمارستان منتقل شد.

 

کارآگاهان با همین سرنخ‌ها پدر دو پسر فراری را بازداشت کردند و دیدند انگشت میانی دست چپ وی نیز زخمی شده که حکایت از حضور وی در صحنه جنایت داشت. بنابر این گزارش، در ادامه تحقیقات میدانی مشخص شد عامل دوئل مرگبار دارای سابقه زندان به جرم موادمخدر است و تحقیقات برای دستگیری 2 برادر فراری ادامه دارد.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------