بنگاه‌دار، متهم به قتل مشتری



طمع مرد بنگاهدار برای گرفتن حق معامله او را وادار به طراحی نقشه قتل مردی کرد که تصمیم داشت خانه‌ای را خریداری کند

به گزارش خبرنگار ما، نماینده دادستان تهران ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه ٧٤ دادگاه کیفری ‌استان تهران برگزار شد، گفت: «این پرونده سه‌متهم دارد.

 

متهم ردیف‌اول و دوم که رامین و عماد نام‌ دارند و پسرخاله هستند، مهر سال٩١ مردی به‌نام رضا را به شرق تهران کشانده و روی پل‌عابر‌پیاده با واردآوردن ضربات‌چوب بر سرش او را به قتل رسانده و اسنادی را که همراهش بود، سرقت کرده‌اند.

 

متهم ردیف‌سوم که کاوه نام دارد نیز در کلاهبرداری از مقتول شرکت داشت. متهمان ابتدا با رضا معامله صوری انجام دادند و وقتی متوجه شدند رضا قصد دارد به‌دلیل اینکه به ملکش نرسیده شکایت کند، نقشه قتل او را طراحی کردند.»

 

در ادامه، اولیای‌‌دم مقتول در جایگاه حاضر شدند و درخواست صدور حکم‌قصاص کردند. آنها گفتند ٤٣میلیون‌تومان از مقتول سرقت شده ‌است. سپس متهم ردیف‌اول در جایگاه حاضر شد. او اتهام قتل و سرقت را قبول کرد و گفت: مبلغ ٤٣میلیون‌تومان در کار نبود. موضوع این بود که برای فروش ملکی به بنگاه من سفارش دادند.

 

آن را به رضا فروختم، موقع معامله فهمیدم بنگاه دیگر آن ملک را فروخته‌ است. با خودم گفتم مبایعه‌نامه می‌نویسیم بعد قرارداد را فسخ می‌کنیم به‌این‌ترتیب از این معامله سود می‌کنم. بعد‌از‌مدتی وقتی به رضا گفتم باید قرارداد فسخ شود، قبول نکرد می‌خواست شکایت کند. من هم موضوع را به پسرخاله‌ام گفتم. ما می‌خواستیم او را بزنیم و مبایعه‌نامه را بگیریم.

 

روز حادثه به مقتول ضربه زده‌، مدارک را برداشتیم و فرار کردیم. سپس سایر متهمان نیز دفاعیات خود را مطرح کردند و هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------