وسوسه باجگیری 50 میلیونی



عشق خیالی مرد کشاورز کافی بود تا یک اخاذی میلیونی از تازه‌عروس و داماد طراحی شود.

«محبوبه» 27 سال دارد و بتازگی ازدواج کرده است، او پانزدهم بهمن ماه به یک عابربانک مراجعه کرد تا مقداری پول از حساب بانکی‌اش برداشت کند.

 

نوعروس جوان کیف پول خود را کنار صفحه کلید دستگاه گذاشت و مشغول عملیات بانکی شد و پس از برداشت پول، یادش رفت کیف کوچک خود را بردارد.

 

زن جوان نیم ساعت بعد متوجه شد کیف پولش گم شده است، او یادش آمد کیف را کجا گذاشته اما جست‌وجوهای نوعروس و همسرش بی‌نتیجه بود. آنچه زوج جوان را نگران می‌کرد وجود کارت مموری حاوی عکس‌ها و تصاویر خصوصی زندگی آنها و همچنین دیگر مدارک شناسایی داخل کیف پول بود. محبوبه و شوهرش موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

 

24 ساعت بعد، مردی ناشناس به تلفن همراه نوعروس 27 ساله زنگ زد. او شماره را از روی قبض تلفن داخل کیف پیدا کرده بود. مرد غریبه به او گفت که عکس‌ها و تصاویر خصوصی زن جوان را دیده و عاشق و دلباخته‌اش شده است.

 

زن جوان که کنار همسرش به این حرف‌ها گوش می‌داد پاسخ داد من ازدواج کرده‌ام و تو باید هرچه سریع‌تر کیف و کارت مموری را پس بدهی! در این لحظه مرد ناشناس با لحنی تهدیدآمیز گفت: در ازای تحویل کیف و کارت مموری 50 میلیون تومان پول می‌خواهم و یادتان باشد که این عکس‌ها و فیلم‌ها بیشتر از اینها می‌ارزند.

 

نوعروس جوان با شنیدن این حرف‌ها فکری به ذهنش رسید و آدرس مرد غریبه را خواست تا پول را به او تحویل دهد. او و شوهرش بلافاصله از مشهد به شهر مرزی تایباد رفتند، آنها همزمان با ورود به تایباد که محل زندگی مرد ناشناس بود موضوع را به پلیس نیز اعلام کردند. مأموران پلیس تایباد مرد باجگیر را هنگامی که قصد داشت از زوج جوان اخاذی کند دستگیر کردند.

 

این مرد 40 ساله که کشاورز است و دو فرزند دارد به شوک گفت: بچه‌ام مریض شده بود و او را به بیمارستان قائم‌ مشهد بردم، روز چهارشنبه رفتم تا از عابربانک پول بردارم که کیف را پیدا کردم. هیچ کس در آن اطراف نبود، کیف را داخل جیبم گذاشتم و بعد از چند ساعت همراه بچه‌ام به شهر خودمان برگشتم.

 

با دیدن عکس‌‌‌ها و فیلم‌ها روی کارت مموری عقلم را باخته بودم. به شماره زن جوان زنگ زدم، وقتی جواب سربالا شنیدم نقشه احمقانه‌ای به سرم زد و چون فکر می‌کردم وضع مالی‌ آنها خوب است گفتم پولی از آنها به جیب بزنم اما دستگیر شدم.
 اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------