جنایت به‌جای طلب ٢میلیونی



مردی که از گرفتن طلب دومیلیون‌تومانی خود از صاحبکارش ناامید شده بود، این زن را به قتل رساند.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان بوشهر چندروز قبل در جریان کشف جسد زنی میانسال در خانه‌اش قرار گرفتند. آنها وقتی به محل حادثه رفتند، تحقیقات خود را آغاز کردند و فهمیدند این زن بر اثر فشار به عناصر حیاتی گردن خفه شده است.

 

بررسی‌های محلی، پلیس را به این نتیجه رساند که قاتل یا قاتلان، زن میانسال را از پیش می‌شناخته و به همین دلیل توانسته‌اند بدون توسل به‌زور یا تخریب در وارد محل جنایت شوند. همچنین شواهد نشان داد قتل در جریان کشمکش با مقتول رقم خورده و قربانی سعی کرده بوده از خودش دفاع کند اما نتوانسته و جانش را از دست داده.


جسد به دستور بازپرس پرونده به پزشکی‌قانونی فرستاده شد و افسران جنایی فهرستی از افرادی را که با مقتول مراوده داشتند و احتمال داشت به خانه او بروند تهیه کردند. به این ترتیب ١٥نفر شناسایی شدند و پلیس از همه این افراد بازجویی کرد. متهم اصلی سرانجام در میان این افراد شناسایی شد. این فرد، مردی افغان است که از یک‌سال قبل با مقتول آشنا شده بود.


متهم در اعترافاتش گفت: «از یک‌سال قبل مرتب به خانه مقتول می‌رفتم و کارهای منزلش را انجام می‌دادم. ما به یکدیگر اعتماد کرده بودیم تا اینکه مدتی قبل از من دومیلیون‌تومان به‌عنوان قرض خواست. من که این مبلغ را در اختیار داشتم مخالفتی نکردم و پول را به او دادم البته قرار شد خیلی زود بدهی‌اش را بپردازد.»


مرد افغان در ادامه اعترافاتش گفت: «مدتی از آن ماجرا گذشت و آن زن پول مرا پس نداد به همین دلیل موضوع را مطرح کردم ولی طفره رفت. از آن به‌بعد هروقت بحث بدهی‌اش را پیش می‌کشیدم، جواب درستی نمی‌داد تا اینکه بالاخره بعد از مدتی منکر بدهی شد و گفت اصلا هیچ پولی به او قرض نداده‌ام. من هیچ مدرکی نداشتم و نمی‌توانستم ادعایم را ثابت کنم. روز حادثه سر این موضوع دوباره با هم جروبحث کردیم و در حالی‌که بسیار عصبانی شده بودم، سیم سیار برق را دور گلویش پیچیدم و فشار دادم.

 

چند لحظه بعد دیدم آن زن از حال رفت. وقتی مطمئن شدم فوت شده است، در حالی‌که خیلی ترسیده بودم سریع از خانه فرار کردم. من هیچ ردپایی از خودم به‌جا نگذاشته بودم و تصور نمی‌کردم شناسایی و دستگیر شوم.» بنا بر این گزارش، متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------