دستگيري عاملان قتل صاحب خودرو در زاهدان



سه سارق سابقه‌دار كه بهمن‌ماه امسال با شليك گلوله صاحب يك دستگاه خودروي پژو را به قتل رسانده بودند از سوي پليس آگاهي زاهدان شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ ابراهيم ملاشاهي، رييس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان با اعلام اين خبر به پايگاه اطلاع‌رساني پليس گفت: شامگاه ١٥ بهمن‌ماه امسال، ماموران پليس آگاهي زاهدان به دنبال تماس‌هاي مردمي با فوريت‌هاي پليسي ١١٠ از وقوع يك فقره تيراندازي منجر به قتل در خيابان فرهادي زاهدان باخبر شدند و به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.


با حضور ماموران در صحنه مشخص شد سه سارق مسلح در حالي كه با يك دستگاه پرايد در خيابان فرهاد پرسه مي‌زدند قصد سرقت يك دستگاه خودروي پژو پارس را داشتند كه با مقاومت صاحب آن روبه‌رو شده و در جريان درگيري با شليك گلوله از يك قبضه كلت كمري، او را به قتل رسانده و از محل متواري شده‌اند.


به گفته سرهنگ ملاشاهي در اين حادثه ضاربان پس از تيراندازي، خودروي پرايد خود را به دليل نقص فني، در كنار خيابان رها كرده و سوار بر خودروي پژوي مقتول، به سرعت صحنه جنايت را ترك كرده بودند.


 رييس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان به اقدامات گسترده و تخصصي ماموران پليس براي شناسايي مخفيگاه متهمان اشاره كرد و در تشريح جزئيات رسيدگي به پرونده گفت: ماموران پليس پس از بازرسي خودروي پرايد سرنخ‌هاي مهمي به دست آوردند و رجوع به بانك اطلاعاتي مجرمان سابقه‌دار نيز اطلاعات به دست آمده از هويت متهمان را تاييد مي‌كرد. به اين ترتيب عمليات شناسايي مخفيگاه متهمان در دستور كار پليس قرار گرفت تا سرانجام مخفيگاه يكي از متهمان در يكي از محله‌هاي زاهدان شناسايي و متهم در اقدامي ضربتي از سوي ماموران دستگير و روانه مقر انتظامي شد.


به گفته سرهنگ ملاشاهي در بازرسي از مخفيگاه متهم يك قبضه سلاح كلت كمري نيز كشف شد. او به اعتراف متهم در مورد ارتكاب به قتل صاحب خودرو اشاره كرد و گفت: اين فرد كه از مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌اي است و چندين فقره سابقه كيفري نيز در پرونده خود دارد در جريان بازجويي‌ها به قتل و سرقت خودرو اعتراف و دو همدست خود را نيز به ماموران معرفي كرد.

 

به اين ترتيب دو متهم ديگر پرونده نيز در اقدامي ضربتي از سوي ماموران دستگير شدند و به بزه انتسابي اعتراف كردند. در بازرسي از مخفيگاه متهمان نيز خودروي مقتول كشف شد. با تكميل جزييات پرونده، متهمان براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند.
اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------