رکورددار زندانم!



در زندان با چند سارق سابقه دار که در زمینه جیب بری فعالیت داشتند و به زندان افتاده بودند هم سلول شدم و از هر کدام شیوه جدیدی از دزدی را آموزش دیدم.

تا به حال چند بار به زندان افتادی؟
تا قبل از سرقت خودروی نیسان ـ آخرین دزدی ام ـ بیست و یک بار به زندان رفتم. با این جرم جدید می شود بیست و دو بار. زندان خانه دوم من شده است.

اولین سرقتی که انجام دادی چی بود و در چه سالی؟
سال 1353 دخل یک مغازه را زدم و آن زمان مبلغ کمی پول از این دزدی دستم را گرفت. آن موقع نوزده ساله و کم تجربه بودم و در دومین سرقت دستگیر شدم.

بعد چه شد؟
در زندان با چند سارق سابقه دار که در زمینه جیب بری فعالیت داشتند و به زندان افتاده بودند هم سلول شدم و از هر کدام شیوه جدیدی از دزدی را آموزش دیدم. با گذشت چند ماه، دل شاکی به حال من سوخت و با حاضر شدن در دادگاه به من رضایت داد و من توانستم آزاد شوم. پس از آن هر کاری کردم که شغل مناسبی پیدا کنم و زندگی ام را سرو سامان دهم، نشد. چند بار هم کار پیدا کردم، اما صاحبکارانم زمانی که متوجه شدند به اتهام دزدی در زندان بودم عذر مرا خواستند و از کار بیکار شدم.

چند ماه همین طور گذشت تا این که متوجه شدم سه نفری که پیش از این با هم در زندان بودیم آزاد شده اند، به سراغشان رفتم و خواستم کاری برایم انجام دهند که آنها مرا وارد باندشان کردند.

در این سال ها چه جرایمی را مرتکب شدی؟
همه جرایم جز قتل. از دزدی و جیب بری و کیف قاپی گرفته تا زورگیری، قاچاق موادمخدر و مشارکت در آدم ربایی و اخاذی. دیگر کارم شده بود این گونه جرایم. مدتی دزدی می کردم و مدتی در زندان بودم این روند زندگی ام شده بود. برای این هم مرتکب قتل نشدم، چون از جسد می ترسیدم. به همین خاطر هیچ وقت نمی توانستم آدم بکشم. دل و جرات این کار را نداشتم.

ازدواج کردی؟
نه. چه کسی دخترش را به یک مجرم سابقه دار می دهد. من از اول تنها بودم.

در این بیست و یک باری که به زندان افتادی بیشتر در کدام شهرها دست به دزدی زدی؟
من خانه به دوش بودم. دزدی و قاچاق موادمخدر را در چند سال اخیر در این شهر شروع کردم و جرایم خود را بیشتر با سفر به شهرهای تهران، کرمان، اصفهان، اهواز، همدان و کرج و چند شهر دیگر که نام آن را فراموش کرده ام، انجام می دادم و مدتی بعد که دستگیر می شدم دوباره به خانه دومم که زندان بود می رفتم. برای این که سابقه دار بودنم برملا نشود هر بار در زندان با نام دروغین خودم را معرفی می کردم.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------