حمایت مرگبار در منطقه باغ آذری



ورود برادر جوان به صحنه درگیری جنایت تلخی را رقم زد.

غروب ٢٧‌فروردین‌ماه یک درگیری در منطقه باغ آذری – خیابان رضایی به کلانتری ١١٧ جوادیه اعلام شد؛ با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد، جوانی به نام سعید ٢٦ساله بر اثر اصابت ضربه چاقو مجروح شده که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما با وجود انجام اقدامات درمانی روی تخت بیمارستان جان باخت.

 

با توجه به دستگیری دو برادر به نام‌های عبدالله ٢٠ساله و حبیب ٢٥ساله توسط کلانتری، تحقیقات از آنها آغاز و هر دو نفر آنها به درگیری با مقتول اعتراف کردند.


حبیب در اظهاراتش با عنوان این مطلب که ضربه توسط وی به مقتول وارد شده است، به کارآگاهان گفت: «در داخل خانه خواب بودم که متوجه سروصدا درگیری برادرم با چند نفر در بیرون از خانه شدم؛ بلافاصله چاقویی برداشته و به حمایت از برادرم، با چاقو ضربه‌ای به مقتول وارد کردم».


عبدالله نیز ضمن تأیید اظهارات برادرش، درخصوص انگیزه درگیری خود با مقتول گفت: «چند روز قبل از درگیری، مقتول و دوستانش می‌خواستند گوشی تلفن‌ همراه مرا زورگیری کنند و حتی با چاقو و شیشه مرا نیز مجروح کردند که من از آنها شکایت کردم؛ زمانی که متوجه شکایتم شدند، قصد داشتند تا با پرداخت پول مانع از پیگیری شکایت خود شوم. روز حادثه نیز مقتول به همراه دوستانش به در خانه ما آمده بود که پس از دقایقی، مقتول اقدام به فحاشی کرد و همین موضوع باعت آغاز درگیری من با آنها شد که در ادامه برادرم با شنیدن صدای درگیری به کمکم آمد».


با توجه به اعتراف متهم اصلی به جنایت، متهم با قرار بازداشت موقت جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

اخبار حوادث - شهروند

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------