سرقت‌های 3 دوست تبهکار ازکارگاه ساخت طلا



اخبار,اخبار حوادث , سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان پيشوا از دستگيری باند سارقان حرفه ای کارگاه طلافروشی و کشف اموال مسروقه به ارزش تقريبي يک ميليارد ريال توسط ماموران پليس آگاهی اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی احمدی فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح جزئیات این خبر گفت: طی نیابت واصله از بازپرسی شعبه چهاردهم دادسرای ناحیه ۱۲ تهران مبنی بر شناسایی و دستگیری سه سارق حرفه‌ای کارگاه ساخت طلا موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: سارقان پس از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار گرفته و در تحقیقات به عمل آمده به انواع سرقت شامل سرقت از کارگاه ساخت طلا اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، خاطر نشان کرد: شهروندان نسبت به تجهیز محل کسب و زندگی خود به دوربین مدار بسته اقدام و در صورت مواجهه با هر گونه مشکلی بلافاصله مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------