ورود مجرمان خطرناک در سایت های دوستیابی/به خطر افتادن جان زن جوان به خاطر دوست مجازی



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت طلا

 

اخبار حوادث - ورود مجرمان خطرناک در سایت های دوستیابی/به خطر افتادن جان زن جوان به خاطر دوست مجازی

مردی که با شناسایی طعمه های خود در سایت های دوستیابی اقدام به سرقت طلا و جواهر می کرد ، توسط پلیس حین فرار دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روز گذشته مردی با 110 تماس گرفت و گفت : دقایقی پیش مرد جوان غریبه ای که از اهالی این منطقه نیست به صورت پنهانی وارد یک آپارتمان که یک زن و شوهری در آن زندگی می کند، شده است.

بعد از دریافت این گزارش نزدیکترین اکیپ گشتی در محل حاضر شد و فردی را در حال فرار از آپارتمان مشاهده کردند و پس از طی مسافت طولانی وی را با اموال مسروقه دستگیر کردند.

متهم که دارای سابقه سرقت بود، در اعترافات اولیه خود بیان کرد که با فرد صاحبخانه از طریق یکی از سایت های دوستیابی آشنا شده و پس از برقراری تماس تلفنی، چندین بار به منزل شاکی تردد داشته و پس از اطلاع از وجود طلا در خانه، یک روز پس از خروج فرد از خانه از روی دیوار وارد خانه شده و پس از بستن دست و پای همسر شاکی اقدام به سرقت اموال آنها کرده است.

در بازرسی های بعمل آمده از متهم اموال مسروقه شامل گوشی تلفن همراه و طلاجات به ارزش 60 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ محمد شریفی نسب فرمانده انتظامی شهر قدس با تائید این خبر به شهروندان در خصوص ورود سارقان و مجرمان  به سایت های دوستیابی توصیه کرد: سایت های دوستیابی مکانی مناسب برای انتخاب دوست نیستند و افراد سعی کنند با حساسیت بسیار با دیگران معاشرت یا دوست انتخاب کنند همچنین قبل از حصول اطمینان از سالم بودن فرد یا افراد از معاشرت و رفت و آمد آنها در خانه خودداری شود.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------