زن نانچيكويي در ايستگاه محاكمه جنايی



زن نانچيكويي در ايستگاه محاكمه جنايی

زن افيوني كه با همدستي دو مرد به طرز هولناكي قاچاقچي مواد مخدر را در خانه‌اش به قتل رسانده بود، به ايستگاه محاكمه جنايي رسيد. 6 اسفندماه سال 89 مأموران كلانتري 110 شهدا در جريان قتل مرد 52 ساله‌اي به نام جمشيد قرار گرفتند.

به گزارش ایران با مخابره شدن اين جنايت به بازپرس ويژه قتل به دستور وي تيمي از مأموران اداره 10 پليس آگاهي تهران پاي به قتلگاه گذاشتند و خود را در برابر جسد مردي ديدند كه وسط پذيرايي افتاده بود و آثار خفگي روي گردنش ديده مي‌شد. مأموران در تحقيقات ميداني پي بردند ساعتي پيش دو مرد و يك زن با عجله و دستپاچگي از خانه جمشيد خارج شده و پا به فرار گذاشته‌اند. كارآگاهان خيلي زود دريافتند جمشيد از قاچاقچيان موادمخدر بوده و گروه زيادي براي خريد مواد به خانه وي رفت و آمد داشته‌اند. 

بدين ترتيب با توجه به سرنخ‌هاي پليسي كارآگاهان به رديابي يك زن و دو مرد دست زدند و يك هفته بعد دريافتند كه مردي به نام محمدرضا كه روز حادثه به همراه ابوالفضل و مهناز به خانه جمشيد رفته است به اتهام قاچاق مواد مخدر در زندان به سر مي‌برد. بدين ترتيب محمدرضا پيش روي بازپرس روشن از شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران تحت بازجويي قرار گرفت. اين مرد وقتي ديد هيچ راه فراري ندارد. 

گفت چهار سال مي‌شود كه شيشه مي‌كشم و هميشه براي تهيه مواد به نزد جمشيد مي‌رفتم. روز حادثه نيز به همراه ابوالفضل و خواهرش مهناز براي خريد شيشه به خانه جمشيد رفتيم. سر قيمت شيشه بين ما درگيري رخ داد.

در اين ميان دست و پاي جمشيد را با چسب بستيم و سپس مهناز با استفاده از نانچيكويي كه به همراه داشت آن را دور گردن وي انداخت و آنقدر فشار داد كه مطمئن شد خفه شده است. سپس موتوسيكلت جمشيد را سرقت و از خانه‌اش فرار كرديم. با اعترافات محمدرضا، ابوالفضل و خواهرش مهناز نيز در عملياتي غافلگيرانه دستگير شدند. اين خواهر و برادر در جريان بازجويي‌ها به قتل اعتراف كردند. داديار آرش سيفي از شعبه اظهارنظر پس از بررسي‌هاي قضايي كيفرخواست عاملان جنايت در خانه مرد شيشه‌اي را صادر كرد.

در اين كيفرخواست مهناز به اتهام مباشرت در قتل و محمدرضا و ابوالفضل معاونت در قتل و سرقت همراه با آزار روبه‌رو هستند. بنا بر اين گزارش، زن جنايتكار و 2 مرد همدستش بزودي در دادگاه كيفري استان تهران به ايستگاه محاكمه مي‌رسند./ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------