خرید 800 میلیون تومان فرش با یک مهر جعلی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مرد جوان تنها با یک مهر جعلی و یک سربرگ، به بهانه خرید آپارتمان و خودرو کلاهبرداری می کرد. او در یکی از کلاهبرداری هایش 800 میلیون تومان فرش از یک تاجر مغازه دار به سرقت برد. متهم در کمتر از 48 ساعت توسط پلیس بازداشت شد.

به گزارش آنا، مدتی قبل مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از کلاهبرداری 800 میلیونی خبر داد. او گفت:« چندی پیش مرد جوانی که ظاهر موجهی داشت به سراغم آمد و گفت قصد خرید فرش برای یکی از سازمان های خیریه را دارد. او بعد از خرید 800 میلیون تومان فرش از من، یک برگه که مربوط به یک خیریه بود را به من داد و پای آن را مهر کرد. قرار شد برای گرفتن پول به خیریه مراجعه کنم. اما وقتی به آدرس پای برگه مراجعه کردم، متوجه شدم که آدرس پای برگه قلابی است. من هیچ نشان و آدرس دیگری هم از آن مرد ندارم.»

بدنبال شکایت مرد فرش فروش، کارآگاهان مبارزه با سرقت و کلاهبرداری زنجان وارد عمل شد و در تحقیقات صورت گرفته موفق شدند مرد کلاهبردار را در کمتر از 48 ساعت بازداشت کنند. در ادامه تحقیقات مشخص شد مرد جوان از افراد دیگری نیز کلاهبرداری کرده است.

او در رابطه با نقشه کلاهبرداری هایش به پلیس گفت:« چندی پیش تصمیم گرفتم برای پولدار شدن کلاهبرداری کنم. به همین دلیل افرادی را که از نظر مالی وضع خوبی نداشتند،انتخاب می کردم و به این بهانه که کارمند یکی از ارگان‌ها هستم و آنها مشمول خرید خانه یا خودرو به صورت قسطی شده اند، به عنوان پیش پرداخت از آنها پول دریافت می‌کردم.»

سرهنگ رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در رابطه با این خبر می‌گوید:« در تحقیقات صورت گرفته 8 شاکی شناسایی شده و بررسی‌ها برای شناسایی سایر جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.»

 

اخبار حوادث - آنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------