اعتراف تکان دهنده‌ی قاتل دختر 15 ساله مرندی



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: قاتل دختر 15 ساله در شهرستان مرند به قتل اول خود در استان البرز اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «علی اسمعیل‌پور» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند روز گذشته مردم از قتل دختری 15 ساله در حاشیه‌ی شهرستان مرند خبر داده بودند که در بررسی‌های اولیه هیچ آثاری از قاتل برجا نمانده و قاتل یا قاتلین از محل گریخته بودند. 

 

وی افزود: موضوع بلافاصله در دستورکار کاراگاهان زبده‌ی پلیس قرار گرفت و با همیاری و هماهنگی‌های لازم با مقامات قضائی استان، قاتل  در کمتراز یک روز دستگیر وتحویل مقامات قضائی شد. 

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: قاتل که در بازجویی‌ها خود را متأهل معرفی  کرده بود به لحاظ نکات فنی، پلیس پیگیر یافتن همسر وی بود که در بازجوئی‌ها ، قاتل سعی در گمراه کردن پلیس بر می‌آمد که در نهایت اعتراف کرد که پیش از این همسر خود را طلاق داده است که در ادامه‌ی بازجویی‌ها به قتل همسر سابق خود در استان البرز اعتراف کرد. 

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: هیچ قتل کشف نشده‌ای در استان وجود ندارد و آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های امن کشور و در رتبه‌ی برتر قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------