جزئیات ماجرای نوزادی که در غسالخانه بوشهر زنده شد



جزئیات ماجرای نوزادی که در غسالخانه بوشهر زنده شد

به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش خبرگزاری مهر گزارشی را با عنوان "جان گرفتن نوزاد در غسالخانه بوشهر" منتشر کرد که در این گزارش پدری برای تدفین نوزاد یک‌روزه خود به آرامستان بوشهر مراجعه کرده بود ولی کارکنان غسالخانه این آرامستان متوجه شده بودند که این نوزاد دارای علایم حیاتی است.

بر اساس این گزارش، این فرد پس از اطلاع از این موضوع نوزاد خود را برای درمان به بیمارستان برده بود ولی پس از تماس‌های مسئولان آرامستان بوشهر اظهار داشته بود که نوزاد را شخصا دفن کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در جمع خبرنگاران به تشریح این موضوع پرداخت و بیان داشت: این خانواده هنگامی که پس از آزمایشات سونوگرافی متوجه می‌شوند که نوزاد آنها دچار معلولیت است، با گرفتن مجوز قانونی اقدام به سقط این نوزاد می‌کنند.

سردار حیدر عباس‌زاده اضافه کرد: این خانواده نیز پس از سقط فرزند خود که با مجوز پزشک صورت گرفته بود، قصد داشتند وی را به صورت قانونی دفن کنند که پس از مراجعه به آرامستان کارکنان آرامستان متوجه علایم حیاتی در این نوزاد می‌شوند.

وی در ادامه تشریح این موضوع، بیان داشت: پدر این نوزاد پس از اینکه متوجه زنده بودن فرزند خود می‌شود بار دیگر به بیمارستان مراجعه کرده ولی این نوزاد پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر کار این پدر را قانونی و دارای مجوز عنوان کرد و ادامه داد: این پدر پس از اینکه با این برخورد کارکنان آرامستان بوشهر روبرو می‌شود و با توجه به فوت نوزاد خود، این نوزاد را در روستای دهداران که محل زندگی آنها بوده، دفن کرده است./مهر

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------