حادثه تلخ باز هم برای اتوبوس راهیان نور



اخبار,حوادث,اخبار حوادث,اخبار و حوادث

 


حوالی ظهر روز پنجشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان شاهرودی اردوی راهیان نور در محور گرمسار به سمنان 14 نفر کشته و زخمی شدند.

 

آتی نیوز:بر اثر این حادثه یکی از دانش آموزان مظلوم و معصوم دختر بنام زهرا قربانپور(فرزند رجب قربانپور مدیرکل راه و ترابری استان سمنان) و یک خانم معلم دلسوز و زحمت کش بنام عبادیانی در دم جان باختند و 12 نفر زخمی شده اند که چهار نفر از آنان دچار قطع عضو، ضربه مغزی و تخلیه چشم شده اند.

 

همچنین هشت نفر نیز که به طور سطحی زخمی شده بودند عصر امروز از بیمارستان مرخص شدند.

 

دانش آموزان اتوبوس حادثه دیده، دانش آموزان پایه دوم دبیرستانهای استعداهای درخشان، معارف اسلامی صدرا و غیرانتفاعی فرشته شاهرود بودند که در قالب دومین کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب اعزام شده بودند و حال بازگشت به شهرشان بودند.این دانش آموزان مظلوم برای تکمیل درس آمادگی دفاعی عازم این سفر شده بودند.

علت اولیه این حادثه دردناک تخطی از سرعت مطمئنه و خواب آلودگی راننده اعلام شده است. لازم به ذکر است که این اتوبوس فاقد راننده کمکی بوده است.

همچنین درپی وقوع این حادثه دردناک وزیرآموزش و پرورش هم پیام تسلیتی ثادر نمودند که به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون

 

در ايام حضور حماسه سي و سومين سالگرد شكوهمند انقلاب اسلامي رهروان راه شهدا در راهيان نور كه تداعي كننده 8 سال دفاع از ارزشهاي اعتقادي ، باور هاي تربيتي و حماسه آفريني دستاورد هاي انقلاب اسلامي بود راست قامتان جاودانه اي كه در ميقات شهادت بيعت با ولايت و شهدا را به منصه ظهور گذاشته در بازگشت زائران راهيان نور در سانحه تاسف بار شاهد عروج ملكوتي و شهادت گونه دانش آموز زهرا قربانپور باعث تاثر عميق اينجانب گرديده است .

 

اين پرواز ملكوتي به سوي حق را كه برگرفته از رسالت زينبي در پيام رساني فرهنگ شهادت و ايثار مي باشد به پيشگاه امام زمان (عج) ، مقام عظماي ولايت فرهنگيان و دانش آموزان سراسر كشور بويژه به خانواده معزز اين عزيز سفر كرده تسليت عرض نموده و رجاء واثق داريم خداوند روحش را با فاطمه الزهراء(س) محشور بگرداند و اجري جزيل و صبر جميل براي خانواده معزز ،فرهنگيان و دانش آموزان استان سمنان از خداوند سبحان مسئلت دارم..... /

atynews.com

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------