دستگیری باند سارقان 7 استان کشور



اخبار ,اخبار حوادث ,دستگیری باند سارقان

 

اخبار حوادث - دستگیری باند سارقان 7 استان کشور

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سارقانی خبر داد که هفت استان کشور را در سیطره سرقت خود داشتند.

 سردار آقاخانی در تشریح جزئیات دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و منزل در اصفهان گفت: در پی وقوع سرقتهای زیاد در اصفهان پیگیری موضوع از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی آغاز شد.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در بررسی‌های پلیسی خود توانستند جسد دو سارق حرفه‌ای را در یکی از مناطق شهرستان بیابند ادامه داد: با کشف اجساد این سارقان؛ رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد به گونه‌ای که تحقیقات نشان داد که اعضای این باند بنا به دلایلی همچون عدم شناسایی؛ اختلاف بر سر تقسیم اموال و یا اختلافات، دو عضو این باند را به قتل رساندند که بر همین اساس رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم مشترکی از کارآگاهان اداره جنایی و سرقت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی اصفهان با بیان اینکه ماموران در چند عملیات توانستند اعضای این باند پنج نفره را در اصفهان و چند شهر دیگر دستگیر کنند افزود: سارقان پس از دستگیری علاوه بر معرفی هفت مالخر خود؛ به سرقت خودرو و منزل در استانهای اصفهان، مازندران، البرز، قم، تهران، مرکزی و سمنان اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه این افراد علاوه بر ضبط چند قبضه سلاح سرد؛ اموال مسروقه نیز کشف کردند اظهار کرد: دستگیری اعضای این باند نقش زیادی در کاهش میزان وقوعات سرقت در اصفهان داشته است. 

اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------