مسافركشان آزارگر دستگير شدند



اخبار حوادث - مسافركشان آزارگر دستگير شدند

فرمانده انتظامي فارس از متلاشي شدن يك باند جعل اسكناس و سرقت در فارس خبر داد. سردار سيروس سجاديان با اشاره به اينكه باند جعل تراول در شيراز متلاشي شد، گفت: با انجام كارهاي اطلاعاتي و با استفاده از شگردهاي پليسي گروهي كه اقدام به چاپ و توزيع تراول‌هاي تقلبي مي‌كردند شناسايي و در يك عمليات ضربتي دستگير شدند.

به گزارش اعتماد، وي تصريح كرد: هفت نفر اعضاي اين گروه دستگير شدند كه دو نفر از آنها زن بودند و از اين باند پنج ميليون تومان تراول تقلبي و سه قبضه سلاح كمري كشف شد.

فرمانده انتظامي فارس در ادامه سخنان خود از شناسايي و دستگيري هفت آدم ربا خبر داد و يادآور شد: پسر بچه هفت ساله‌يي كه توسط يكي از اقوام با همكاري شش نفر ربوده شده بود با تلاش مامورين طي دو روز شناسايي و آدم‌ربايان دستگير شدند.

سردار سجاديان ادامه داد: اين گروه شامل سه زن و سه مرد بود كه درخواست دريافت رقم 100 ميليون تومان كرده اما با انجام كارهاي اطلاعاتي دقيق اين افراد در شهرستان‌هاي خرامه، مرودشت و ارسنجان دستگير شدند.

وي همچنين با اشاره به شناسايي و متلاشي شدن باند سرقت به عنف نيز افزود: اين باند سه نفره در قالب مسافركشي اقدام به سوار كردن زنان و دختران كرده و پس از تهديد و تجاوز اقدام به سرقت پول و طلاي آنها مي‌كردند كه پس از انجام كارهاي اطلاعاتي اين باند سه نفره شناسايي و دستگير شدند.

اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------