پايان زورگيري‌هاي مرد اعدامي



اخبار ,اخبار حوادث ,زورگيري‌

اخبار حوادث - پايان زورگيري‌هاي مرد اعدامي

مرد اعدامي پس از جلب رضايت اولياي دم و نجات از چوبه دار، زورگيري‌هاي خشن از عابران را آغاز كرد.

به گزارش اعتماد، رسيدگي به اين پرونده از 29 ارديبهشت امسال همزمان با شكايت مردي در كلانتري 119 مهرآباد در دستور كار پليس قرار گرفت.

شاكي به ماموران اعلام كرد كه گوشي تلفن همراه و وجوه نقدش از سوي جواني حدودا 30 ساله و با تهديد چاقو به سرقت رفته است.

همزمان با آغاز رسيدگي به پرونده و در حالي كه مالباخته قادر به ارائه اطلاعات قابل بهره‌برداري در خصوص مشخصات و چهره سارق نبود 14 تير ماه مرحله ديگري از دستگيري خريداران اموال سرقتي به ويژه گوشي‌هاي تلفن همراه از سوي پليس آگاهي تهران بزرگ به مرحله اجرا درآمد كه در ميان اموال به دست آمده از مالخران، گوشي تلفن همراه متعلق به شاكي پرونده نيز شناسايي شد.

با انجام تحقيقات از خريدار گوشي تلفن همراه سرقتي، وي در اظهاراتش ضمن اعتراف صريح به اطلاع داشتن از سرقتي بودن گوشي، عنوان داشت: «گوشي را به قيمت 50 هزار تومان، از يكي از دوستانم به نام وحيد خريداري كرده‌ام».

با شناسايي وحيد 31 ساله، سوابق جرايم احتمالي وي مورد بررسي قرار گرفت و مشخص شد كه او يكي از مجرمان سابقه‌دار با موضوع «درگيري منجر به قتل عمد» است كه 30 بهمن ماه سال 79 دستگير و با گذشت 11 سال، پس از رضايت اولياي دم پرونده در سال 1390 از زندان آزاد شده بود. در ادامه و با شناسايي تصوير وحيد از سوي مالباخته، دستگيري وي در دستوركار كارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با انجام تحقيقات پليسي، كارآگاهان متوجه شدند كه وحيد پس از آزادي از زندان، وارد چرخه خريد و فروش موادمخدر شده و خود نيز اعتياد شديدي به مصرف موادمخدر از نوع شيشه و هرويين پيدا كرده است. محل تردد متهم در نزديكي ميدان فتح و در يكي از فضاهاي سبز مورد شناسايي قرار گرفت و سرانجام او نيز 17 تير دستگير و به اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

«وحيد» پس از انتقال به اداره پنجم و آغاز تحقيقات، به ده‌ها فقره زورگيري و سرقت انواع گوشي‌هاي تلفن همراه اعتراف كرد.

سرهنگ كارآگاه محمد اشراقي، معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم به ده‌ها فقره زورگيري و براي شناسايي مالباختگان و ديگر جرايم ارتكابي متهم، دستور انتشار تصوير متهم از سوي مقام قضايي صادر شده است. از تمام مالباختگان و شكاتي كه موفق به شناسايي تصوير متهم شدند، دعوت مي‌شود تا براي پيگيري شكايات خود به اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.
اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------