جسد زن روستایی در چاه



اخبار حوادث - جسد زن روستایی در چاه

مردی که پس از قتل همسر یکی از دوستانش دچار عذاب وجدان شده بود، خود را تسلیم ماموران انتظامی شهرستان رزن استان همدان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن در این باره به جام جم گفت: روز بیست و نهم بهمن امسال مرد میانسالی با حضور در کلانتری 11 این شهر ادعا کرد زنی را کشته و پس از جنایت، جسد او را در چاه ساختمان راهداری انداخته است.

سرهنگ اسماعیل جمشیدی افزود: ماموران با شنیدن ادعای عجیب این مرد به تحقیق از او پرداختند و متوجه شدند او ساعاتی پیش، با همسر یکی از دوستانش تماس تلفنی داشته و با کشاندنش به ساختمان راهداری او را خفه کرده و با انداختن جسد به چاه آن را با نخاله های ساختمانی پر کرده است.

وی یادآور شد: در پی اظهارات این مرد، ماموران موضوع را به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا گزارش دادند و در ادامه با هماهنگی قضایی گروهی از کارآگاهان جنایی همراه آتش نشان ها به محل دفن جسد اعزام شدند.

با حضور آنها در محل، آتش نشان ها به تخلیه نخاله های ساختمانی از درون چاه پرداختند و پس از 9 ساعت جسد زن میانسال را از چاه بیرون آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن خاطرنشان کرد: با کشف جسد و انتقال آن به پزشکی قانونی، متهم در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

با تشکیل پرونده و به دستور قضایی متهم به قتل در بازداشت به سر می برد و تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن انگیزه اش از این جنایت ادامه دارد.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------