دستبرد اینترنتی داماد خانواده از حساب برادر زن



اخبار حوادث - در دشتی اتفاق افتاد
دستبرد اینترنتی داماد خانواده از حساب برادر زن

رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت: فردی که با استفاده از اطلاعات حساب برادر زن خود مبلغی بالغ بر 300 میلیون ریال را به صورت غیرمجاز برداشت کرده بود توسط پلیس فتای استان بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش فارس از بوشهر، داریوش پورسعید در ارتباط با این پرونده در جمع خبرنگاران بیان کرد: کارشناسان پلیس فتای بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغی بالغ بر 300 میلیون ریال از حساب بانکی‌اش بلافاصله ضمن تشکیل تیم عملیاتی ویژه تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتای استان بوشهر با همکاری پلیس آگاهی شهرستان دشتی وارد عمل شدند و در تحقیقات گسترده انجام شده توسط مأموران مبارزه با جرائم سایبری و انجام بررسی‌های فنی مشخص شد، مبلغی بیش از 180 میلیون ریال به حساب شوهر خواهر شاکی بصورت اینترنتی انتقال و مابقی نیز بصورت خرید اینترنتی  و خرید شارژ تلفن همراه انجام شده است.

این مقام انتظامی افزود: متهم بلافاصله شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان دشتی انتقال داده شد.

پورسعید خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی شد ولی با مشاهده شواهد و قرائن لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: از سال 1389 تاکنون با سوء استفاده از اعتماد شاکی و فعال کردن رمز دوم حساب وی جمعا مبلغی بالغ بر 300 میلیون ریال شامل انتقال به حساب، خرید شارژ تلفن همراه و خریدهای اینترنتی بصورت غیرمجاز برداشت کردم.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان اظهارداشت: نامبرده پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.
اخبار حوادث - فارس 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------