بازداشت راننده متخلف حادثه سرویس دانش‌آموزان شهر کرمان



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرمان در خصوص آخرین وضعیت جزئیات حادثه تصادف مینی‌بوس دانش‌آموزان در شهر کرمان گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم به این مساله ورود کرده و تمامی مقصران این حادثه که با قصورو کوتاهی عامل بروز این حادثه شده اند را تحت تعقیب قضایی قرار داده است. 

به گزارش ایسنا،«دادخدا سالاری» صبح امروز سوم مهرماه در جلسه شورای قضایی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان با اعلام این خبر اظهار کرد: تحقیقات اولیه حکایت از ان دارد که وسیله نقلیه استفاده شده فاقد مجوز سرویس مدارس بوده است و هم‌اکنون راننده متخلف  بازداشت شده است.

 

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: مسئولان ذی‌ربط آموزش و پرورش در این خصوص به دادسرای عمومی وانقلاب کرمان احضار شده‌اند.

 

سالاری گفت: ظهر روز گذشته یک دستگاه مینی‌بوس به‌علت نقص فنی در سیستم ترمز با یک دستگاه نفت‌کش که از شرکت نفت به مقصد جایگاه سوخت خیابان شهاب کرمان بارگیری شده بوده است برخورد می‌کند که در مجموع در این حادثه 7 نفر از دانش‌آموزان به صورت سرپایی در محل حادثه معاینه و ترخیص می‌شوند و 4 نفر دیگر به‌علت شکستگی دست و پا و پارگی لب به بیمارستان منتقل می‌شوند.

 

ین مقام قضائی یادآور شد: خودروی استفاده شده برای حمل دانش‌آموزان یک دستگاه مینی‌بوس بنز مدل سال 62 بوده که به‌عنوان جایگزین سرویس اصلی مدرسه استفاده شده است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------