مرگ تلخ دختر و پدر بر اثر ريزش چاه




 اخبار حوادث - مرگ تلخ دختر و پدر بر اثر ريزش چاه

 دختر 13 ساله زماني که براي گرفتن وضو به آشپزخانه مي‌رفت نمي‌دانست چه سرنوشت شومي در انتظارش است. ريزش چاه مرگ تلخ دختر نوجوان و پدر 45 ساله اش را رقم زد.

به گزارش ابتکار، روز دوشنبه سقوط دختر و پدري به داخل چاهي در خيابان طبسي مشهد به پليس و نيروهاي امدادي اطلاع داده شد.در ادامه تيمي از ماموران خود را به محل حادثه رسانده و متوجه شدند قربانيان عضو يک کاروان زيارتي بودند که از دزفول به مشهد آمده بودند.

يکي از شاهدان ماجرا به ماموران گفت: با يک کاروان 150 نفره از دزفول به مشهد آمده و در اين مهمان پذير سکونت داشتيم و شبي 70 هزار تومان اجاره مي‌داديم. امروز ظهر قصد صرف ناهار داشتيم که دختر 13 ساله گفت من اول نمازم را بخوانم بعد ناهار مي‌خورم. او براي گرفتن وضو به آشپزخانه رفت که ناگهان زمين زير پايش نشست کرد و او به عمق چاه سقوط کرد.

پدرش با مشاهده اين صحنه قصد داشت دست او را بگيرد که وي نيز به عمق چاق افتاد.نيروهاي آتش نشاني در ادامه مرد 45 ساله و دختر 13 ساله اش را از داخل چاه خارج کردند که امدادگران اورژانس پس از معاينه جسد اعلام کردند آنها بر اثر خفگي جان خود را از دست داده اند.

 با تاييد مرگ پدر و دختر موضوع به سيد جواد حسيني بازپرس ويژه قتل مشهد اطلاع داده شد که وي با حضور در محل تحقيقات جنايي در اين زمينه را آغاز کرد. در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد اين بنا بيش از 30 سال عمر دارد و بدون مجوز اقدام به پذيرش مسافر کرده بود.

بازپرس پس از تحقيقات مقدماتي دستور بازداشت مسئول پذيرش اين مهمانسرا را صادر کرد. همچنين به تيمي از ماموران دستور داد مالک ساختمان نيز به علت عدم رعايت نظامات دولتي بازداشت شود.

 

 اخبار حوادث - ابتکار

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------