سارق ۷۰۰میلیونی منزل، خانم خانه بود



اخبار,اخبار حوادث ,سارق


اخبار حوادث  - سارق ۷۰۰میلیونی منزل، خانم خانه بود

رییس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارق منزل که‌‌ همان خانم خانه بود خبر داد.

سرهنگ علیرضا مرزبانی رییس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: شخصی با هویت معلوم به یکی از کلانتری‌های شهر کرمانشاه مراجعه و عنوان می‌کند صبح از منزل خارج شده و در ساعت 12 و 30 دقیقه همسرم با او تماس گرفته و بیان داشته که منزل مورد سرقت واقع شده و مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال وجه نقدی که در منزل بود به سرقت رفته است.

رییس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: اظهارات وی اخذ گردید که نکته حائز اهمیت در تحقیقات به عمل آمده این بود که غیر از شاکی و همسرش کسی از محل پول‌ها اطلاعی نداشته است.

سرهنگ مرزبانی افزود: بلافاصله مأموران جهت بررسی به محل اعزام شده لذا در صحنه سرقت هیچگونه آثار و علائم شکستگی درب و قفل مشاهده نگردید.

وی افزود: وضع موجود دلالت بر وقوع سرقت داخلی داشت، لذا شاکی نسبت به همسرش اعلام جرم نمود.

این مقام انتظامی پلیس افزود: همسر مرد احظار  شد و در تحقیقات به عمل آمده و با ارائه مدارک و مستندات به دست آمده به سرقت با همدستی شخصی به هویت معلوم اعتراف نمود.

سرهنگ مرزبانی تصریح کرد: با اعترافات متهمه همدست وی شناسایی و در یک عملیات در یکی از محلات شهر دستگیر شد و با مواجهه متهمان با یکدیگر به جرم سرقت اعتراف و با قرار لازم روانه زندان شدند.

 اخبار حوادد ث  - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------