زورگیری دو پسر شرور با همکاری دختر خوشتیپ(+عکس)




اخبار حوادث  - زورگیری دو پسر شرور با همکاری دختر خوشتیپ/ سرقت 40 هزار تومانی زورگیران را به دام انداخت

دو پسر شرور که با همکاری دختر جوانی اقدام به زورگیری از شهروندان شمال پایتخت می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

اخبار,اخبارحوادث,زورگیری

 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، ساعت16 و 24 دقیقه روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 145 ونک حین گشت زنی در آدرس خیابان ملاصدرا بودند كه ناگهان یکی از از مغازه داران و کسبه این خیابان هراسان خود را به ماموران رساند و به پژو 405 كه در حال فرار بود اشاره و اظهار نمود كه آنها به عنوان مشتری برای خرید وسایل خوراكی به مبلغ حدود 40 هزار تومان مراجعه و بدون پرداخت وجه متواری شدند.

لذا ماموران در معیت شاكی که "بهرام" نام داشت اقدام به تعقیب خودرو کردند و پس از طی مسافتی به راننده دستور ایست دادند که او با بی اعتنایی بر سرعت خودرو افزود و به فرارش ادامه داد.

ماموران پس از اعلام به مركز پیام و ایجاد طرح مهار در چهار راه سئول خودروی متهمان را متوقف و 3 متهم سرنشین خودرو به نام های مراد، منصور و الهام را دستگیر کردند.

ماموران در بازرسی از این افراد و خودوریشان یک قبضه قمه ، تعدادی کارت شناسایی متعلق به افراد مختلف و 10 گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط کردند.

سروان مجید عسگری نیا رییس کلانتری 145 ونک درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: پس از انتقال 3 متهم به کلانتری مشخص شد که دو پسر جوان سابقه دار بودند و از زورگیران خطرناک و مواد فروشان حرفه ای منطقه محسوب می شوند.

گفتنی است ، همان روز دستگیری تعدادی از مالباختگان با حضور در کلانتری، متهمان را شناسایی کردند و پرده از راز زورگیری های خشن دو پسر جوان قمه به دست با همکاری دختر جوان برداشتند.


 اخبارحوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------